Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 december 2001, 13:24
mars
Guest
 
Berichten: n/a
ATV-dagen

Weet iemand hoe ik het beste ATV-dagen kan bijhouden ? Ik zoek een manier om snel en eenvoudig een totaaloverzicht van het aantal opgenomen (halve) ATV-dagen te krijgen en het zou helemaal mooi zijn als deze ook nog eens cumulatief in een overzicht vermeld worden.

Groeten Mars
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 december 2001, 15:49
seebone
Guest
 
Berichten: n/a
Een specifiek Palmprogje ken ik niet, maar een eenvoudig Excel sheetje hiervoor steek je binnen een paar minuten in elkaar. Kolommetje erbij voor verlof en overuren en je hebt een totaal-overzicht van je beschikbare quality uren. Is misschien niet helemaal wat je zoekt, maar wel simpel en doeltreffend.

Groets,

®on
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 december 2001, 16:00
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Laat ik nu zoiets ongeveer een jaar geleden al gemaakt hebben. Voldoet precies aan wat je beschreven hebt.

Holidays

Gratis te downloaden.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 december 2001, 16:18
jord's schermafbeelding
jord jord is offline
Senior lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2001
Locatie: Delft
Berichten: 80
Talking ATV

ATV? staat dat niet voor Algemene Tijd Verspilling??

Sorry, Sorry, ik blijf nou eenmaal een student.
__________________
Excellence is not an option, its a choice!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 december 2001, 20:48
mars
Guest
 
Berichten: n/a
Beste RobB,

Hollidays ziet er simpel en doeltreffend uit; precies zoals een palmprogramma volgens mij behoort te zijn. Ik heb echter nog wat meer op mijn verlangenlijstje:
1. Bij het opgeven van het totale aantal vrije dagen zou ik graag ook 1/2 dagen in willen voeren. Ik heb er nml. dit jaar 37,5.
2. Bij het opgeven van de vrije dagen kan ik kiezen uit hele en halve dagen. Het gebeurt echter regelmatig bij mij dat ik met uren werk. Het zou handig zijn als ik ook nog negatieve uren zou kunnen opgeven in het geval van overwerk.
3. Het zou gemakkelijk zijn als ik aan bepaalde ingevoerde vrije dagen een 'note' zou kunnen hangen.

Ik heb geen verstand van het programeren van palmprogramma's dus ik weet niet of bovenstaande te veel van het goede is maar anders weet iemand anders wellicht een programma dat dit alles wel kan?

Groeten Mars
Met citaat reageren
  #6  
Oud 17 december 2001, 21:16
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Re: ATV

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord
ATV? staat dat niet voor Algemene Tijd Verspilling??

Sorry, Sorry, ik blijf nou eenmaal een student.
Moet ik dit zó lezen dat deze mededeling los staat van deze thread en puur op jouw 'zijn' slaat. Zo iets als Student=ATV?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 18 december 2001, 01:04
DeM@rt's schermafbeelding
DeM@rt DeM@rt is offline
Cyber lid
Voornaam: Martin
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Eerste stad aan de Waterweg
Berichten: 621
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mars

Ik heb geen verstand van het programeren van palmprogramma's dus ik weet niet of bovenstaande te veel van het goede is maar anders weet iemand anders wellicht een programma dat dit alles wel kan?

Groeten Mars
Gratis: handyshopper
Kopen: handbase

Beide databaseprogramma's zouden dit aan moeten kunnen
M@rt
__________________
When I see the price that you pay
I don't wanna grow up
Met citaat reageren
  #8  
Oud 18 december 2001, 07:57
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Datebk4

Eventueel kan je dit ook met Datebk4 oplossen. Heeft behalve een geweldige agenda met veel mogelijkheden ook een Listview die je dan kan gebruiken voor het overzicht van je ATV-dagen.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 18 december 2001, 08:11
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Beste Mars,

Het invoeren van halve dagen knutsel ik er nog wel in evenals het toevoegen van extra dagen (menu item 'More days'). De overige items zullen toch even moeten wachten (zoek nog steeds naar een methode om meer dan 24 uur in 1 dag te persen).
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #10  
Oud 18 december 2001, 08:14
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Met het programma "Holiday planner 1.8" kun je ook halve dagen invoeren en opnemen. Het programma geeft in 1 venster een zeer praktisch grafisch jaaroverzicht van je opgenomen verlof\ATV. Wanneer je ook met uren wilt gaan werken etc. ben je toch aangewezen op een spreadsheet. Ik heb ook al 'ns iets gehoord over een programma als "daysoff" of zoiets. Heb echter nog geen tijd gehad om 't op Palmgear op te zoeken.

Carel
Met citaat reageren
  #11  
Oud 19 december 2001, 02:43
jord's schermafbeelding
jord jord is offline
Senior lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2001
Locatie: Delft
Berichten: 80
Re: Re: ATV

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r. dohmen


Moet ik dit zó lezen dat deze mededeling los staat van deze thread en puur op jouw 'zijn' slaat. Zo iets als Student=ATV?
Zoals gezien kon worden aan het symbool was dit inderdaad een lostaand geheel die in zijn directheid niet gebonden was aan deze thread. Dit enkel om de reden dat velen palm gebruikers student zijn en daarom een algemeen docenten grapje bij een enkel lid wel in goede aarde zou vallen. Kortom enkel onschuldige bedoelingen, Om die reden vindt ik het dan ook onnodig om mijn 'zijn' aan te halen. Afijn, een grapje moet kunnen toch?

Oh en by the way, ATV is iets wat een docent krijgt, niet de student, dus nee student=ATV is incorrect.

Jord.
__________________
Excellence is not an option, its a choice!
Met citaat reageren
  #12  
Oud 19 december 2001, 04:28
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Als nog een student zou ik daar graag aan willen toevoegen dat college over het algemeen altijd Algemene TijdsVerspilling is aan onze kant, maar om een of andere reden krijgen wij dan weer geen vrij
Met citaat reageren
  #13  
Oud 19 december 2001, 07:53
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guy Sie
Als nog een student zou ik daar graag aan willen toevoegen dat college over het algemeen altijd Algemene TijdsVerspilling is aan onze kant, maar om een of andere reden krijgen wij dan weer geen vrij
Vond ik toen ook heeeeeerlijk, die ATV. Overigens: een beetje student blijf je, naar ik mag hopen, toch altijd? Zelfs als je ATV krijgt.
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #14  
Oud 27 december 2001, 10:37
Pegano's schermafbeelding
Pegano Pegano is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 46
Integratie Holidays met datebook

Beste RobB,

Integratie met Datebook zou ook erg handig zijn. Dus als je een vrije dag invoert in jouw app, dat dan een melding verschijnt in je datebook.

Groetjes,
Diana
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023