Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30 maart 2002, 22:30
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Lightbulb Daylight Saving Hack

Och, ik heb 4 wekkers, 4 klokken, 3 horloges, video, audio, magnetron, autoklokje... en zo meer. Allemaal zonder ingebouwde tijdzones of automatische wissel van zomer/wintertijd. Mijn Palm vergeet ik echt niet.

Maar oké, als het echt moet... dan kies ik voor de aloude (sinds 1997) Daylight Saving Hack. Vanwege de superieure eenvoud en omdat ik al timezones in OS 4.0 heb. En natuurlijk om nog een beetje tegendraads te blijven

http://www.palmgear.com/software/sho...cfm?prodID=442

Met citaat reageren
  #22  
Oud 02 april 2002, 11:25
Pegano's schermafbeelding
Pegano Pegano is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 46
DST panel werkt niet op IIIe?

Lui als ik ben heb ik DST panel op mijn palm IIIxe gezet. Werkte prima afgelopen weekend. Alleen op de IIIe (met OS 3.1) schakelde de tijd niet over naar zomertijd. Huh? Instellingen gecontroleerd, maar die stonden op beide palms hetzelfde. Op Palmgear gekeken of de OS versie wel ondersteund werd, maar DST panel zou moeten werken vanaf OS 2.0? Heeft iemand een idee wat er fout kan zijn gegaan?

Groetjes,
Diana
Met citaat reageren
  #23  
Oud 30 maart 2003, 13:29
palmstruik palmstruik is offline
helemaal vrijwillig lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 augustus 2001
Berichten: 27
Angry nog steeds niet!

daar wordt ik nou zo moe van....

heb ik me daar een fonkelnieuwe palm tungsten, vers o.s. 5, en alles werkt nog ook....

kan dat kreng nog steeds niet overweg met de zomertijd!

vanmorgen keek ik, en.... niets. in de instellingen staat het allemaal keurig aangeduid, laatste zondag van maart enz, enz. vinkjes op de juiste plaats.

wat nu? moet ik me er maar bij neerleggen dat mijn palm gewoon niet met zomertijd overweg kan zonder hulp van zijn baasje?


jeroen
Met citaat reageren
  #24  
Oud 30 maart 2003, 22:49
Albert
Guest
 
Berichten: n/a
Mijn Tungsten begon om 01.00 te piepen en stond toen spontaan ingesteld op 02.00. Ik moest nog een melding bevestigen om de knipperende klok weg te krijgen.
Ik heb geen bijzondere software draaien, dus volgens mij moet de Tungsten dit gewoon zelf kunnen. Of zou Worldclock hier iets mee te maken hebben?

Albert
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023