Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #341  
Oud 06 maart 2006, 20:59
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katbollie
Als het hem gaat om snelheid..... misschien moeten er dan wel nu reeds een aantal dingen verwijderd worden uit FBTV, ...
Helaas wordt de snelheid beperkt door de database engine. Op dit moment valt er dus alleen extra snelheid te halen uit het verkleinen van de database (Purge of Opschonen uit het menu). Vergeet niet dat het per dag om het sorteren en bewerken van meestal meer dan 1000 records gaat.

Wat had je zoal in gedachten wat verwijderd zou kunnen worden?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #342  
Oud 06 maart 2006, 21:15
katbollie
Guest
 
Berichten: n/a
Hm, inderdaad, na een purge wordt het toch al wat sneller. Verbazingwekkend eigenlijk dat dit al zo'n groot verschil maakt na slechts 2 dagen. (geinstalleerd op 4 feb)
Kan er net voor of na een update geen automatische purge gebeuren?
Ik zie eigenlijk het nut niet in om te kunnen zien wat er eergisteren op tv was. (Als er al een programma was dat ik wou zien, en gezien had, zou ik het weten aan het alarm van die dag.)
Of alternatief tot een volledige purge, een "purge" van de nieuw afgehaalde db om de niet-geselecteerde kanalen er uit te halen. In mijn geval zou die db toch al onmiddelijk 66% kleiner worden. (slechts 10 vd 30 kanalen)

Eerlijk gezegd, origineel dacht ik dat het de ganse grafische interface was die traag was om een redraw te doen (links/rechts in de tijd navigeren).
Over de grafische interface, maar dit is echt een beetje vitten wat ik nu zeg, bij het opstarten start de interface altijd alsof het on-screen toetsenbord is "uitgeklapt", terwijl die bij mij hoofdzakelijk uit staat, dus doet FBTV 2x een redraw van het scherm :
- eerst alsof het on-screen toetsenbord er staat
- en dan pas de detectie gebeurt dat die er niet staat,
en dus onmiddelijk een redraw moet doen van wat die nog maar net gedaan heeft.
(ik zei het al, vitten, )
Met citaat reageren
  #343  
Oud 07 maart 2006, 14:48
bascee's schermafbeelding
bascee bascee is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 april 2005
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katbollie
...Of alternatief tot een volledige purge, een "purge" van de nieuw afgehaalde db om de niet-geselecteerde kanalen er uit te halen. In mijn geval zou die db toch al onmiddelijk 66% kleiner worden. (slechts 10 vd 30 kanalen)...
Dat doet fbtv uberhaupt al bij een purge volgens mij.
Met citaat reageren
  #344  
Oud 07 maart 2006, 15:00
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katbollie
Hm, inderdaad, na een purge wordt het toch al wat sneller.
Ter verduidelijking: Elke keer na het gebruik van de conduit van Rob of het updaten via het updatescherm staan er compleet nieuwe databases op je Palm. Die beginnen (als het goed is) bij de huidige dag en bevatten alle zenders en programma's tot max. 3 dagen vooruit.
De eerste dag na een update is FBTV redelijk snel omdat hij de relevante gegevens aan het begin van de database vindt. De tweede/derde dag na een update moet FBTV bij het opstarten eerst uitzoeken "waar hij is". En dat duurt vrij lang. Purgen heeft dan zeker zin. Ook worden dan niet gekozen zenders verwijderd, dus dat levert ook zeker snelheidswinst.

Ik kan eventueel een "autopurge" optie maken, zodat steeds een purge uitgevoerd wordt als FBTV idle is, zodat de snelheid maximaal blijft.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katbollie
... bij het opstarten start de interface altijd alsof het on-screen toetsenbord is "uitgeklapt", ...
Tja, daar heb ik geen last van met m'n Treo600 , maar op m'n T|3 emulator heb ik er ook last van. Ik zal kijken wat ik kan doen.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #345  
Oud 08 maart 2006, 20:20
katbollie
Guest
 
Berichten: n/a
Alvast bedankt.
Ondertussen heb ik nog een bug gevonden die een soft-reset veroorzaakt.

Als FBTV geen data meer heeft (enkele dagen niet meer ge-update) en je wilt een Update doen maar je "glijd uit" en tikt Purge aan, dan zal FBTV beginnen aan de "purge" maar uiteindelijk een soft-reset veroorzaken.
Met citaat reageren
  #346  
Oud 08 maart 2006, 21:09
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Ben ik ook al mee bezig. Een lege database mocht inderdaad niet. Gaat opgelost worden!
Je 2x draw probleem bij een groot scherm lijkt ook opgelost.
Ik ben nog aan het testen maar een nieuwe versie staat op stapel. Even geduld nog AUB.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #347  
Oud 09 maart 2006, 09:25
ByteWarrior ByteWarrior is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 14 december 2005
Berichten: 72
Nog een verzoekje:
Gisteren dacht ik er aan dat het handig zou zijn mocht je kunnen zoeken. Stel dat je naar één bepaald programma wilt zoeken, maar dat je niet juist weet wanneer het begint. In plaats van te moeten scrollen (wat soms toch wel wat tijd in beslag neemt), zou het handig zijn als je kon zoeken.

En als ik dan toch bezig ben met verzoeknummers.
Een handigheid zou zijn als enkel de categoriën die ik wil, zouden verschijnen (bv enkel serie + film). Aan de rest heb ik geen boodschap en die vertragen het geheel toch maar. Een lijstje waarin je de categoriën kan aan-/uitvinken moet volstaan qua opties hiervoor.

't Zijn maar wat ideetjes natuurlijk, maar misschien zit er iets bij dat iemand anders ook handig zou vinden.
__________________

Met citaat reageren
  #348  
Oud 09 maart 2006, 09:44
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ByteWarrior
Nog een verzoekje:
Gisteren dacht ik er aan dat het handig zou zijn mocht je kunnen zoeken. Stel dat je naar één bepaald programma wilt zoeken, maar dat je niet juist weet wanneer het begint. In plaats van te moeten scrollen (wat soms toch wel wat tijd in beslag neemt), zou het handig zijn als je kon zoeken.
Heb je de zoekfunctie al geprobeerd ? Zonder gekheid: zoeken met de PalmOs "Find" functionaliteit zit er al (zeker sinds versie 2.0) in en werkt zelfs als je FBTV niet open hebt staan. Zoek maar eens op "Journaal".
Citaat:
En als ik dan toch bezig ben met verzoeknummers.
Een handigheid zou zijn als enkel de categoriën die ik wil, zouden verschijnen (bv enkel serie + film). Aan de rest heb ik geen boodschap en die vertragen het geheel toch maar. Een lijstje waarin je de categoriën kan aan-/uitvinken moet volstaan qua opties hiervoor.
Twee problemen: Een filmcomedy staat vaak als Comedy geclasificeerd (en ga zo maar door). Daar heb ik geen vat op. Tweede probleem: om de categorie te kunnen bepalen moet je toch de hele database doorskippen. Het tonen van alle categorien vertraagt waarschijnlijk dus niet (ik zal eens testen).
Ik heb er wel over zitten denken om in de database alleen programma's van langer dan 5 minuten (of 10 min.) op te nemen. Is dat een optie?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #349  
Oud 09 maart 2006, 09:52
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Zijn er programma's korter dan vijf minuten dan?

En de zoekfunctie werkt inderdaad prima, helemaal als je in FBTV zit en dan zoekt. De FBTV-database wordt dan namelijk als eerste doorzocht.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #350  
Oud 09 maart 2006, 09:56
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
Als optie zou dat een optie kunnen zijn. Ik wil echter alles kunnen blijven zien. Bijvoorbeeld om de kinderprogramma's van mijn kinderen (die vaak maar een paar minuten duren) terug te kunnen vinden. Nu gaat dat heel makkelijk (makkelijker dan in de (papieren) tv-gids).
Met citaat reageren
  #351  
Oud 09 maart 2006, 10:06
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
Zijn er programma's korter dan vijf minuten dan?
Van een dataset met 7500 records: 122 < 5 minuten, 578 < 6 minuten, 600 < 10 minuten, 971 < 11 minuten.

@RolfY: volledigheid zou dan inderdaad ten koste gaan van snelheid. De korte programma's zouden dan helemaal niet meer opgenomen worden. Het wordt dus zeker geen keuzemogelijkheid (optie) in het programma (maar misschien wel bij purge???).
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #352  
Oud 09 maart 2006, 10:45
ByteWarrior ByteWarrior is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 14 december 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Heb je de zoekfunctie al geprobeerd ? Zonder gekheid: zoeken met de PalmOs "Find" functionaliteit zit er al (zeker sinds versie 2.0) in en werkt zelfs als je FBTV niet open hebt staan. Zoek maar eens op "Journaal".
Oeps, daar heb ik zelfs niet bij stilgestaand dat dat mogelijk zou zijn. Ik dacht dat dit enkel werkte voor Palmprogramma's.

Citaat:
Twee problemen: Een filmcomedy staat vaak als Comedy geclasificeerd (en ga zo maar door). Daar heb ik geen vat op. Tweede probleem: om de categorie te kunnen bepalen moet je toch de hele database doorskippen. Het tonen van alle categorien vertraagt waarschijnlijk dus niet (ik zal eens testen).
Aan het eerste probleem heb ik nog niet gedacht, maar je hebt gelijk. Sommige programma's worden verkeerd ondergebracht. Er is weinig dat je daaraan kan doen.
Zeker als het geen snelheidswinst oplevert, is het nutteloos.

Citaat:
Ik heb er wel over zitten denken om in de database alleen programma's van langer dan 5 minuten (of 10 min.) op te nemen. Is dat een optie?
Dat lijkt me wel wat. De cartoons etc vallen dan wel weg, maar dat zijn niet echt "programma's" vind ik...
__________________

Met citaat reageren
  #353  
Oud 09 maart 2006, 13:38
Frank's schermafbeelding
Frank Frank is offline
Forumbikkel
Voornaam: Frank
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 augustus 2003
Locatie: Breda
Berichten: 383
FBTV hoeft wat mij betreft niet sneller. De huidige snelheid is goed werkbaar. Hoewel ik niet vaak naar programma's korter dan 5 minuten kijk, ben ik er wel voorstander van dat alle programma's worden weergegeven.
Met citaat reageren
  #354  
Oud 09 maart 2006, 14:57
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Die zit er toch al in? Als je een alarm zet komt er een wekkertje in beeld. Ook als je (later) een ander programma met dezelfde begintijd kiest staat het wekkertje in beeld om aan te geven dat je op dat tijdstip al ergens anders naar wou kijken (Tenslotte kun je maar naar 1 ding tegelijk kijken toch?). Daarom kan de knop ook niet "bi-directioneel" worden.
Bij mij komt het wekkertje wel als je het alarm programmeert (aanzet), maar roep je daarna de programmadetails op, dan is het niet meer te zien. Heb je geen bitje meer in het record om aan te zetten, zodat het programma makkelijker weet welke programma's voorzien zijn van een alarm? In een van mijn vorige posten heb ik reeds aangegeven dat het leuk zou zijn dat je die status ook in bepaalde lijsten dooe een kleurtje of zo, zou kunnen zien.
Citaat:
In de nieuw uit te komen versie kun je op de wekker klikken om te kijken waarvoor je al een alarm gezet had.
Je kan dat nu toch ook al zien in de alarmlijst?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Ter verduidelijking: Elke keer na het gebruik van de conduit van Rob of het updaten via het updatescherm staan er compleet nieuwe databases op je Palm. Die beginnen (als het goed is) bij de huidige dag en bevatten alle zenders en programma's tot max. 3 dagen vooruit.
De eerste dag na een update is FBTV redelijk snel omdat hij de relevante gegevens aan het begin van de database vindt. De tweede/derde dag na een update moet FBTV bij het opstarten eerst uitzoeken "waar hij is". En dat duurt vrij lang. Purgen heeft dan zeker zin. Ook worden dan niet gekozen zenders verwijderd, dus dat levert ook zeker snelheidswinst.

Ik kan eventueel een "autopurge" optie maken, zodat steeds een purge uitgevoerd wordt als FBTV idle is, zodat de snelheid maximaal blijft.
Tja, daar heb ik geen last van met m'n Treo600 , maar op m'n T|3 emulator heb ik er ook last van. Ik zal kijken wat ik kan doen.
Ik zou eerder werken aan een systeem dat meer organisatie in de database brengt. Nu staan alle programma's in een lange lijst op volgorde van begintijd, die dan met de nodige kriteria (zender, kategorie) moeten worden doorlopen. Het zou voor het programma makkelijker zijn om de benodigde gegevens te vinden moesten ook alternatieve sorteringen of versleutelingen beschikbaar zijn, zodat niet iedere keer alle records van de ganse lijst dienen te worden ingelezen. Dit veronderstelt echter meer intelligentie in het PC-programma die de database op een uitgekiende wijze dient op te stellen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #355  
Oud 10 maart 2006, 07:51
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Bij mij komt het wekkertje wel als je het alarm programmeert (aanzet), maar roep je daarna de programmadetails op, dan is het niet meer te zien. Heb je geen bitje meer in het record om aan te zetten, zodat het programma makkelijker weet welke programma's voorzien zijn van een alarm? In een van mijn vorige posten heb ik reeds aangegeven dat het leuk zou zijn dat je die status ook in bepaalde lijsten dooe een kleurtje of zo, zou kunnen zien.Je kan dat nu toch ook al zien in de alarmlijst?
Ik zou eerder werken aan een systeem dat meer organisatie in de database brengt. Nu staan alle programma's in een lange lijst op volgorde van begintijd, die dan met de nodige kriteria (zender, kategorie) moeten worden doorlopen. Het zou voor het programma makkelijker zijn om de benodigde gegevens te vinden moesten ook alternatieve sorteringen of versleutelingen beschikbaar zijn, zodat niet iedere keer alle records van de ganse lijst dienen te worden ingelezen. Dit veronderstelt echter meer intelligentie in het PC-programma die de database op een uitgekiende wijze dient op te stellen.
1. Volgens mij zit er een foutje in het doorzoeken van Datebook waardoor het wekkertje niet getoond wordt. Dit is in de volgende versie opgelost.
2. De werkwijze is nu: bij een HotSync (of update) worden compleet nieuwe databases geladen. Daarom kan ik geen "alarmbitje" zetten. Die verdwijnt dan immers bij een HotSync, waardoor een zeer onbetrouwbaar systeem zou ontstaan. Ook via een extra database kan niet, want de link tussen programma-id en alarm-id is dan bij een HotSync verbroken.
3. Het wekkertje staat op het Detailscherm. Het lijkt me handig dat je in dat scherm al direct kunt zien (als het wekkertje in beeld is) waarvoor je het alarm gezet hebt zonder eerst naar de lijst te hoeven.
4. (Andere) organisatie in de database levert helaas heel veel tijdverlies op. Zoals al eerder gezegd is sortering zoals die nu is de snelste. Intelligentie in een PC programma heeft hier niets mee te maken, het zijn de beperkingen van de database engine van HB++.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #356  
Oud 13 maart 2006, 14:14
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Er is weer een nieuwe versie van FBTV (2.2.0) beschikbaar met een hoop verbeteringen:
  • Een Update Info scherm om nieuwe updates aan te kondigen.
  • Kleuren knoppen / zenders instelbaar
  • Gradient instelbaar
  • Gebruik Datebook instelbaar *
  • Datebook categorie instelbaar (en voorlooptekst)
  • Zenderlijst is nu te scrollen.
  • Automatisch opschonen en opschonen van korte programma's**.
  • De "wekker"-bug opgelost.
* Er is een "Alarm" scherm in de voorkeuren gekomen. Met het eerste vinkje op dat scherm kan gebruik van Datebook (en dus alle Alarm functionaliteit) uitgeschakeld worden. Dit in het geval van het klikken op een programma een soft reset veroorzaakt (meestal een corrupte Datebook database). Let op: de "FBTV cat." drop-down lijst wordt pas geladen als je er op klikt.
** Je kun een keuze maken van (lengte van) programma's die moeten blijven staan. > 5 min. betekent dus dat alle programma's van 5 minuten en korter verwijderd worden.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!

Laatst gewijzigd door fransbr; 15 maart 2006 om 13:34.
Met citaat reageren
  #357  
Oud 13 maart 2006, 14:47
bascee's schermafbeelding
bascee bascee is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 april 2005
Berichten: 75
ziet er goed uit!

alleen bij het veranderen van de resolutie van low naar hi kreeg ik de volgende foutmelding:

"memoryMgr.c, Line:4610, chunk under-locked"

wat een gedwongen reset veroorzaakte
toen ik dit net nogmaals probeerde deed ie dit "gelukkig" niet.

Laatst gewijzigd door bascee; 13 maart 2006 om 14:54.
Met citaat reageren
  #358  
Oud 13 maart 2006, 17:29
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Heel fraai, Frans. Ik denk dat er weer een update in de donatie aankomt.
Met citaat reageren
  #359  
Oud 17 maart 2006, 07:17
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Het lijkt er op dat door een wijziging in de TV-data de grabber niet meer werkt. Ik zal dus (tijdelijk) de data op een andere manier in FBTV moeten zien te krijgen.
Dus als er geen data is of programmadetails zijn: Niet direct aan de bel trekken, ik weet er van.

EDIT
De conduit werkt vandaag al niet -> lege database. Ik heb nog wel data t/m zondag: FBTV_P.pdb en FBTV_Desc.pdb

__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!

Laatst gewijzigd door fransbr; 17 maart 2006 om 09:03.
Met citaat reageren
  #360  
Oud 24 maart 2006, 10:11
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Het is helemaal mis met de datagrabbers, dus ik heb wat handwerk moeten doen. Vandaag geen data via de conduit, wel rechtstreeks (met programmadetails!). (Zie vorige post voor links).
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023