Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10 november 2001, 09:54
vozzemaker's schermafbeelding
vozzemaker vozzemaker is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 mei 2001
Berichten: 75
Question motorola Accompli???

Hallo,

Vandaag staat er in het Volkskrant Magazine een artikel over de Motorola Accompli 008. Het apparaat heeft naast een telfoon functie een palmtop in zich...
Weet iemand meer van dit dingetje?

Vozzy
__________________
-----------------------------------
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 november 2001, 10:29
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Hoi,

laatst in het programma wannahaves, op yorin, werd er over dit ding gesproken.
Hier staat ie nu bij in de shop:

http://www.wannashop.nl/wan.storefront
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 november 2001, 09:33
MEM@
Guest
 
Berichten: n/a
Re: motorola Accompli???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vozzemaker
Hallo,

Vandaag staat er in het Volkskrant Magazine een artikel over de Motorola Accompli 008. Het apparaat heeft naast een telfoon functie een palmtop in zich...
Weet iemand meer van dit dingetje?

Vozzy
Der Accompli 008 is gebaseerd op een OS van Motorola zelf wat 100% is gericht op het MIDP standaard (Java voor handhelds) dus geen PalmOS.

IEX heeft ism Telfort een actie dat je nu alvast zo`n ding kan reserveren Klik hier

Je kunt hier alvast een online demo van het apparaat bekijken.

Het ziet er wel leuk uit moet ik zeggen maar ik zie mezelf niet rondlopen met zo'n ding, zal waarschijnlijk zijnomdat ik een die hard Palm fan ben
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 november 2001, 10:22
Palmpje Palmpje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 april 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 293
Bij de betere telefoonwinkels (Phonehouse, Belcompany, t for telecom enzo) ligt ie al of hebben ze een demo,
3 weken geleden toen ik m'n Nokia 8310 ging ophalen heb ik em in handen gehad maar ik vind em erg lomp, zeker om mee te bellen, gaat zo'n 600 kosten.

De Accompli 009 lijkt me interessanter maar ze weten weer eens niet of die in Nederland uit gaat komen, heeft in tegenstelling tot de 008 een kleuren scherm en ondersteunt HTML kijk eens op voor meer informatie:

http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/a009.html
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 november 2001, 10:39
MEM@
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palmpje
Bij de betere telefoonwinkels (Phonehouse, Belcompany, t for telecom enzo) ligt ie al of hebben ze een demo,
3 weken geleden toen ik m'n Nokia 8310 ging ophalen heb ik em in handen gehad maar ik vind em erg lomp, zeker om mee te bellen, gaat zo'n 600 kosten.

De Accompli 009 lijkt me interessanter maar ze weten weer eens niet of die in Nederland uit gaat komen, heeft in tegenstelling tot de 008 een kleuren scherm en ondersteunt HTML kijk eens op voor meer informatie:

http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/a009.html
Inderdaad de 009 ziet er een stuk beter uit maar nogsteeds geen PalmOS

Ik weet niet hoe andere mensen erover denken maar ik hoef echt niet zo`n alles in 1 super wonder. Nee geef mij maar een Palm met INGEBOUWDE bluetooth en een GPRS of UMTS telefoon die ook bluetooth heeft hoppa ben ik meer dan tevereden mee.

Laat gewoon mijn telefoon in mijn zak zitten of in mijn tas en ga gewoon internetten met mijn palm. Het goeie hiervan is ook dat je veel meer uitberedings mogelijkheden hebt. Als er straks weer nieuwe dingen uitkomen moet je met zo'n alleskunner het hele apparaat vervangen met de bluetooth optie hoef je alleen een nieuw toestel of een nieuwe handheld te kopen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 november 2001, 12:26
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Handspring Treo

Kijk eens naar de Handspring Treo die over een paar maanden op de markt komt.

Palm OS, telefoon, jammer genoeg geen uitbreidingsslots, maar volgens mij wel een apparaat dat de toekomst aangeeft voor Palm OS gebaseerde apparaten.

Handspring heeft een aardige demo op zijn site staan.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #7  
Oud 12 november 2001, 14:39
MEM@
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Handspring Treo

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV
Kijk eens naar de Handspring Treo die over een paar maanden op de markt komt.

Palm OS, telefoon, jammer genoeg geen uitbreidingsslots, maar volgens mij wel een apparaat dat de toekomst aangeeft voor Palm OS gebaseerde apparaten.

Handspring heeft een aardige demo op zijn site staan.

Groeten, Roel.
Je kunt de demo hier bekijken.

Als ik zo naar de zijkant kijk en naar de afmetingen lijkt het me een fors apparaat om mee te sjouwen. vooral die klep die erop zit maakt hem errug dik volgens mij, maar het is toch altijd afwachten tot je er eentje in je handen hebt
Met citaat reageren
  #8  
Oud 12 november 2001, 16:40
vozzemaker's schermafbeelding
vozzemaker vozzemaker is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 mei 2001
Berichten: 75
Thumbs up THX!!

THX voor alle reactie's
Wacht het nog maar even af. Zie het niet zitten iets aan te schaffen zonder palm OS, vraag me ook af hoe handig het 2 in 1 principe nou is... Maar blijf openstaan voor alle andere die hier iets over te melden hebben.

So long...

Vozzy.
__________________
-----------------------------------
Met citaat reageren
  #9  
Oud 13 maart 2002, 22:40
Marieke99
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb de Accompli 008 momenteel in huis en ik moet zeggen dat het een kek apparaatje is. Beetje zwaar, beetje dik, maar alles doet het. ik vind het niet zo slim van Motorola dat ze met een eigen besturingssysteem zijn gekomen. En afspraken beamen van m'n palm naar de Accompli lukt ook niet.
Zelf zit ik te wachten op een mooie, handzame mobiele telefoon en palm-pda in één. Da's handig volgens mij: je hoeft maar 1 apparaatje bij je te steken. Maar de vraag is of ze ooit echt handzaam kunnen worden. Om te beginnen heb je al een flink scherm nodig. Ben benieuwd naar de Treo
Met citaat reageren
  #10  
Oud 14 maart 2002, 07:34
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
in plaats van de motorola zou ik nog liever een coole nokia 9110i kopen.
volgens mij kun je er hetzelfde mee.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #11  
Oud 14 maart 2002, 08:31
Marieke99
Guest
 
Berichten: n/a
Absoluut! Hoewel dat ook nog wel formaatje ijskast is Ik heb de Accompli als testmodel; ik zou 'm nooit kopen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023