Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18 december 2007, 22:27
Geert
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo,

Ik heb sinds kort een palm (tungsten e2) wil hier nu navigatie opzetten. tomtom 6. nu wil ik dit instaleren maar dan krijg ik een foutmelding bij HotSync.

HotSync operation started for Geert on 12/18/07 21:45:51

OK Expense

OK Quick Install
OK Note Pad
OK Memos
OK Media
Documents To Go Message(s)
Error accessing Documents To Go user information.
You must first open the Documents To Go desktop application, select the appropriate handheld user, and synchronize again.
Error accessing Documents To Go database
OK Calendar
OK Contacts
OK Tasks
-- Backing up CarrierProfiles2 to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\CarrierProfiles2.PDB
-- Backing up NetworkProfiles2 to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\NetworkProfiles2.PDB
-- Backing up RealOne Player to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\RealOne_Player.PRC
-- Backing up RealMP3FF to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\RealMP3FF.PRC
-- Backing up RealMP3Codec to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\RealMP3Codec.PRC
-- Backing up RealRMFF to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\RealRMFF.PRC
-- Backing up RealRMCodec to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\RealRMCodec.PRC
-- Backing up RealDRM to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\RealDRM.PRC
-- Backing up RealLib to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\RealLib.PRC
-- Backing up psysLaunchDB to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\psysLaunchDB.PDB
-- Backing up Graffiti ShortCuts to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\Graffiti_ShortCuts.PRC
-- Backing up RealOne Player_enUS to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\RealOne_Player_enUS.PRC
-- Backing up PmTraceDatabase to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\PmTraceDatabase.PDB
-- Backing up Saved Preferences to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\Saved_Preferences.PRC
-- Backing up Queries to C:\Program Files\palmOne\Geert\Backup\Queries.PDB
OK Backup


ik heb al vanalles geprobeerd. ben er nu al de hele dag mee bezig maar niks lukt
ik zet gewoon de mappen bij quick instalation. maar dan begint de ellende. waarom werkt dit niet iemand die mij kan helpen??
Met citaat reageren
  #22  
Oud 18 december 2007, 22:33
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Kijk voor de installatie van TomTomkaarten hier. De melding van Docs2Go heeft er niets mee te maken, maar daarin staat wel duidelijk hoe je die kunt verhelpen.
Mocht het hiermee niet lukken, open dan een thread in het GPS en navigatiesoftwareforum. Maar vermeld daarin dan wel wat je allemaal al geprobeerd hebt.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #23  
Oud 05 januari 2008, 19:57
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Je vraag verdient een eigen topic.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #24  
Oud 06 januari 2008, 13:58
Geert
Guest
 
Berichten: n/a
hallo,

Ik heb tomtom geinstaleerd op mijn tungsten e2. alles werkt prima. gps ook. maar nu start ik tomtom. kies ik voor navigeren naar. typ ik een adres in. gaat hij de route berekenen en dan krijg ik een fatal error. en moet ik em een reset geven. dit blijft zo totdat ik een hard reset doe. dan doet hij het 1 keer goed maar dan weer een fatal error. iemand een idee?
Met citaat reageren
  #25  
Oud 04 februari 2008, 16:28
Yasmijn
Guest
 
Berichten: n/a
hoi hoi,

ik ben nieuw hier en weet niet goed of ik voor mijn iets wat vreemde vraag een nieuw topic kan/mag starten. het zit zo, ik heb voor een toneelstuk een palmtop uit of rond 1999 nodig. nu weet ik zelf niet eens of ze er in die tijd waren (t spijt me ik ben een leek) en zo ja wat de beste manier is om er aan een te komen. ik hoop dat iemand hier mij hier misschien mee kan helpen. alvast bedankt
Met citaat reageren
  #26  
Oud 04 februari 2008, 17:06
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hallo Yasmijn, welkom!

Palm pda's waren er in 1999 al wel. Qua model zou je dan op zoek moeten naar een Palm III denk ik. Moet het ding nog echt werken? Je kan 'ns op markplaats een oproep plaatsen voor dergelijke modellen. Misschien dat iemand daar (of hier natuurlijk ) nog zo'n ding ergens in een la heeft liggen.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 04 februari 2008, 17:18
Yasmijn
Guest
 
Berichten: n/a
hey domo, en dank je,

ik heb het liefst dat hij werkt, dan hoef ik de X aantal telefoon nummers en afspraken die mijn rol er in heeft staan niet allemaal uit mijn hoofd te kennen :P ik zal op marktplaats kijken, waar kan ik hier het beste een oproep voor een palm III doen?
Met citaat reageren
  #28  
Oud 04 februari 2008, 20:16
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yasmijn Bekijk bericht
waar kan ik hier het beste een oproep voor een palm III doen?
Je kan het marktplaats deel van dit forum gebruiken, zie hier voor te koop gevraagd. Lees wel eventjes de regeltjes voor je je bericht plaatst
Met citaat reageren
  #29  
Oud 04 februari 2008, 20:19
Yasmijn
Guest
 
Berichten: n/a
dank je, maar ik heb ondertussen een mooi model weten te bemachtigen idd via marktplaats. heel erg bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
  #30  
Oud 11 oktober 2008, 23:37
nele nele is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 11 oktober 2008
Berichten: 2
Hoi, ik heb een tungsten E2 met software installatie cd-rom en heb het volgend probleem: mijn pc (HP) kan de cd-rom niet lezen. Het plaatsen van een andere cd-rom of de installatie cd-rom in een andere pc plaatsen geeft geen problemen. Alleen onze HP-computer wil de installatie cd-rom niet lezen.
Met citaat reageren
  #31  
Oud 12 oktober 2008, 00:45
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Kopietje maken op een andere pc?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #32  
Oud 16 oktober 2008, 20:07
nele nele is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 11 oktober 2008
Berichten: 2
Bedankt voor de tip. Ik heb idd installatie cd-rom kunnen openen maar heb foutje gemaakt: opnieuw geïnstalleerd en nu lopen pda en pc vast omdat er 2 installaties opstaan. Ik vrees dat ik professionele hulp zal nodig hebben, zal dus voor later zijn. Toch bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023