Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26 januari 2007, 21:02
PvK PvK is offline
Lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 09 december 2000
Berichten: 37
treo 680 -> Versamail

Heb net mijn nieuwe Treo 680 geinstalleerd. Had een Treo 650. Weet iemand of het klopt dat ze bij de nieuwe meegeleverde versie van VErsamail, de "disconnect" optie uit het menu hebben gehaald? Omdat de verbinding na het ophalen van mijn mail blijft 'open staan' kost dat volgens mij onnodig veel energie (en daar schijnt'ie toch al zo weinig van te hebben).

Snap ook niet waarom er een andere adapter bij zit -- volgens mij had de Treo 650 een ander voltage (maar dit kan ik mis hebben)?

Verder helemaal goed.....
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 januari 2007, 01:03
Daanh78 Daanh78 is offline
Palm Noob
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 november 2006
Berichten: 34
Dat de "disconnect" optie er niet meer is, klopt. Heb zelf geen 650 gehad, maar had elders al gelezen dat je nu via prefs de verbinding moet verbreken. Of er is een optie via DAlauncher, maar daar moet je maar ff naar zoeken. Staat ook in een lijntje ergens.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 januari 2007, 11:26
PvK PvK is offline
Lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 09 december 2000
Berichten: 37
Bedankt voor je snelle reactie en suggestie (via prefs had ik gevonden maar begrijp niet dat ze je zo omslachtig laten disconnecten). Heb alle lijntjes nagezocht en gevonden dat DALauncher 5.1b4 de laatste freeware versie is. Begrijp alleen niet wat het precies doet.... Moet ik het zien als een soort short cut om met 1 druk op de knop in Versamail een disconnect commando te geven? Of is dat heel erg dom bedacht....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023