Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23 juni 2007, 16:54
Cedrick
Guest
 
Berichten: n/a
Opladen Tungsten E2

Ik ben helemala nieuw in de Palm-wereld dus ik moet alles nog leren kennen. Ik heb net een Tungsten E2 aangeschaft en heb hem een uur of 3/4 gelden aan de lader gelegd op de manier zoals dat werd uitgelegd in de handleiding. Als ik hem nu aanzet krijg ik nog steeds te zien dat ik de batterij moet opladen, en dat terwijl de drie uur oplaadtijd er al lang en breed op zit, wat gaat er fout?

Ik heb nog een paar vraagjes:
Kan ik het draadloze internet hier in huis ook gberuiken voor de palmtop?
Kan ik muziek luisteren op de palmtop vanaf een SD-kaart zonder al teveel haperingen etc?
Zijn er een aantal nuttige freeware programma's en spelletjes die het downloaden waard zijn voor een student?

Als er nog andere zaken zijn die ik echt zou moeten weten over de E2 of palmtops in het algemeen die jullie zelf tegen het lijf zijn gelopen als beginner, dan hoor ik die graag

alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 juni 2007, 07:39
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
Ik ben helemala nieuw in de Palm-wereld dus ik moet alles nog leren kennen. Ik heb net een Tungsten E2 aangeschaft en heb hem een uur of 3/4 gelden aan de lader gelegd op de manier zoals dat werd uitgelegd in de handleiding. Als ik hem nu aanzet krijg ik nog steeds te zien dat ik de batterij moet opladen, en dat terwijl de drie uur oplaadtijd er al lang en breed op zit, wat gaat er fout?