Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 mei 2007, 19:56
Sascia
Guest
 
Berichten: n/a
vraag over pad, digitale foto's en opslag

Hallo mensen,

ik ben op zoek naar een mogelijkheid om tijdens mijn vakantie een back up te maken van mijn foto's. Is een pda geschikt om vanaf je fototoestel foto's op te slaan op een andere geheugenkaart die je in de pda doet? Dus als 'transportmiddel' van de ene geheugenkaart naar de andere???

Als dit kan, bestaat het dan ook in combinatie met een pda waarmee je kan bellen, is dat dan een smartphone??

Ik ben echt een leek op dit gebied en hoop op jullie wijsheid.

groet Sascia
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 mei 2007, 21:33
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hoi en welkom op het forum!

Als je je foto's over wil plaatsen zal je een pda moeten hebben waar tegelijkertijd een tweede geheugenkaart in zit. Want een pda heeft van zichzelf doorgaans niet genoeg geheugen om als 'overslag' te dienen. Alleen bestaan dergelijke pda's volgens mij niet (meer). De enige optie die ik kan bedenken is de Palm LifeDrive met ingebouwde harde schijf. Die heeft zeker genoeg ruimte (4 GB). Maar die is lastig te krijgen tegenwoordig. Overigens accepteren zo'n beetje alle pda's enkel SD-kaartjes, dus je camera zou dat ook moeten gebruiken.

Overigens, is het aanschaffen van een extra geheugenkaartje niet een simpelere en goedkopere optie? 2 GB SD-kaartjes kosten nog maar een krappe dertig euro bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 mei 2007, 19:14
Sascia
Guest
 
Berichten: n/a