Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 juli 2006, 20:07
1352091
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down hotsync probleem; Palm m515 wordt niet herkend

Hotsync werkt niet, het lijkt er op dat mijn windows 2000 computer de palm 515 niet herkent als nieuwe hardware, ook niet na deinstallatie van de software. Wat moet ik doen, het hele operating system van de pc er af gaat me te ver
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 juli 2006, 20:12
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Welkom 1352091,

Is dat je Sofi-nummer?

Ik plak dit er even bij als je het niet erg vindt, dan hebben andere gebruikers wat meer achtergrond info voor je probleem.

Citaat:
Ik heb het onderstaande gelezen en toegepast, nietemin vinden mijn Palm en computer elkaar kennelijk niet.

Wat nu? De software was overigens al eerder op de computer geinstalleerd, ik heb het nu opnieuw gedaan. Ik had verwacht dat er nu gemeld zou worden: "found nieuw hardware" maar dat is niet het geval. Om van de bodem af aan te beginnen lijkt me dat wel nuttig... welke dll's moet ik weggooien of is er wat anders aan de hand?

M.vr.gr.
Duke

[FAQ: Algemeen] Als ik Hotsync met USB, doet mijn Palm niks. Extra software nodig?
Zie je de Palm handheld wel in de hardwarelijst staan van Windows? Configuratiescherm >> Systeem >> Hardware?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023