Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18 september 2002, 07:22
rayvandervoort
Guest
 
Berichten: n/a
Help !! E-mail versturen met Palm m100 en Nokia 6210 ?? wie helpt !!

Beste Palmers,

Wie helpt mij, een nieuwe palm gebruiker, stap voor stap met het versturen van e-mail met een Palm m100 en een Nokia 6210.

Ben op dit moment een Wanadoo X-stream gebruiker !

Graag zou ik stap voor stap willen weten hoe en wat in te stellen en hoe te handelen. Ook waar ik het één en ander kan vinden !?

Heb inmiddels het programma mailer van palm.com gehaald maar nu verder ??!!

Wie helpt.

Mail mag ook naar rayvandervoort@hotmail.com

Mvg

Ray
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 september 2002, 07:33
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
Kijk eens in de tips pagina (http://palmclub.nl/tips/) van deze site. Hierin worden mailprogjes genoemd en instellingen uitgelegd.

Succes,
JJ
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 september 2002, 08:27
rayvandervoort
Guest
 
Berichten: n/a
Heeeeeeeeeeeelp !!

Heb de tips inderdaad allemaal gezien.... wil alleen op mijn situatie een duidelijke handleiding... Stap voor stap aub..

Mvg

Ray
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 september 2002, 11:11
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Deze pagina is toch redelijk stap voor stap...

http://palmclub.nl/tips/palmnet.shtml

en hierna een email-client downloaden (bijv. Eudora Internet Suite)

zie ook: http://palmclub.nl/tips/faq.shtml#5

Dit is echt een van de meest gestelde vragen (& meest beantwoord), dus in de forums moet ook 't een en ander te vinden zijn.
__________________
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 september 2002, 11:59
rayvandervoort
Guest
 
Berichten: n/a
Help zoeken

Hulp bij het zoeken gevraagt.

Links zijn inderdaad behulpzaam

Help !!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 september 2002, 18:58
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Lees dit eens door http://www.palmclub.nl/forums/search...by=&sortorder=

Dan zou je het al moeten weten. Het komt er simpelweg op neer dat je een mailprogramma (zoals bv. eudora) moet installeren, die in moet stellen en een verbinding aanmaken om met je gsm in combinatie met je m100 te kunnen internetten.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 18 september 2002, 19:50
rayvandervoort
Guest
 
Berichten: n/a
Bijna klaar denk ik !?!?!?!?

Ben nu zover dat de telefoon gaat bellen en mijn palm gaat inbellen.. Heb voor email het programmaatje mailer.prc gebruikt maar dit werkt niet.... ook proggie email.prc maar ook dat werkt helaas niet ??? wat nu ander proggie ?>?

Kan geen eudora.prc vinden ??

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP

Ray
Met citaat reageren
  #8  
Oud 18 september 2002, 20:04
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Op deze link, vind je verschillende e-mailpakketten die je kunt gebruiken op je Palm, waaronder Eudora. Je kunt ze vinden onder het kopje 'E-mail'

We verwachten wel een beetje dat je ook dingen zelf probeert uit te zoeken, want als we alles voorkauwen heb je uiteindelijk niets geleerd.

- jp
Met citaat reageren
  #9  
Oud 18 september 2002, 22:40
rayvandervoort
Guest
 
Berichten: n/a
Bloed zweet en tranen

Ja... echt met al jullie hulp en een hoop bloed zweet en tranen is het dan eindelijk gelukt om mail te versturen en ontvangen mbv mijn palm en nokia 6210.

Papimail is mijn redder geweest... prima proggie !!
Heeft iemand daar ook reg. codes van ?? of is dat niet legaal

Dus alsnog bedankt voor jullie steun en toeverlaat.

Mocht er iemand nog een Palm V of bij voorkeur Vx in de aanbieding hebben in goede staat voor een leuke prijs van hoor ik het ook graag
\

Bvd

Ray
Met citaat reageren
  #10  
Oud 18 september 2002, 23:04
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Regel 2 uit de huisregels
Citaat:
2. Plaats geen links naar illegale software en stel er dus ook geen vragen over. Threads hierover zullen verwijderd worden. Dit geldt natuurlijk ook voor serienummers, keys etc. Ook het aanbieden of het verwijzen naar ROM-images (buiten die op Palm.com) valt onder deze regel.
Verander je in je
profiel ook je model nog even naar 'Palm m100'? Nu staat dat nog op 'Geen'. Als je dat hebt gedaan kunnen we je wat betere ondersteuning geven als dat weer nodig is.

- jp
Met citaat reageren
  #11  
Oud 18 september 2002, 23:27
rayvandervoort
Guest
 
Berichten: n/a
>>>

Kan je ook nog normaal iets vragen of praat je normaal gesproken altijd zo,,???

Zoals je ziet is het gewoon een vraag met een ? omdat het bij mij niet bekend is of dergelijke zaken daadwerkelijk tot de illegale handel behoren....

Heb een Palm m100.... zet hem er gerust bij ... aub !!

Bvd

Ray van der Voort
Met citaat reageren
  #12  
Oud 18 september 2002, 23:39
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Volgens mij was dit een vrij normaal antwoord, maar als ik het mis heb hoor ik dat uiteraard graag.

Met het opnemen van de quote uit de huisregels en de verwijzing daarnaar probeerde ik alleen maar uit te leggen dat het vragen naar cracks/serials inderdaad niet gewenst is, zoals je zelf ook al aangaf in je eigen vraag.

En het veranderen van je model kun je zelf doen, met de link in mijn vorige posting. Op de pagina waar je dan terecht komt kun je helemaal onderin bij 'Model' het door jouw gebruite model, de Palm m100' kiezen. Zodoende kunnen de andere forumleden in een keer zien of een eventueel volgend probleem bekend is bij jouw model Palm of dat het iets algemeens is.

We zijn hier uiteraard allemaal om elkaar te helpen. Als mijn antwoord op een andere manier is overgekomen, dan spijt me dat. Het was bedoeld om je een beetje wegwijs te maken in het forum.

- jp
Met citaat reageren
  #13  
Oud 19 september 2002, 00:03
rayvandervoort
Guest
 
Berichten: n/a
verkeert opgevat

Antwoordt kwam inderdaad nogal vreemd over.
Misschien verkeert opgevat. Mijn excuses.

Ga gelijk kijken om mij m100 er in te zetten..

bedankt voor het begrip

Ray
Met citaat reageren
  #14  
Oud 19 september 2002, 00:33
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Sure, no problem.
En bedankt voor het aanpassen van je profiel!

In ieder geval erg mooi dat je e-mail aan de gang hebt gekregen, dat is toch wel een van killer-apps op een Palm. Niets fijner dan overal en altijd je e-mail kunnen lezen. Blijkt toch wel weer hoe afhankelijk iedereen van z'n dagelijkse dosis e-mail is

- jp
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023