Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 november 2004, 13:43
Mr. Brown
Guest
 
Berichten: n/a
zire 71: scherm reageert niet met stylus

Hoi, ik heb al een jaar een zire 71 en ik ben er heel blij mee. Maar de laatste tijd heb ik een nogal vervelend probleem: het scherm reageert niet goed met de stylus. Als ik bijvoorbeeld het knopje "Done" wil selecteren moet ik een paar keer drukken totdat het weg is. Als ik met de keyboard (intern dus) aan het typen ben selecteert hij soms een andere letter of is het bijna onmogelijk om te typen. In Note Pad bevindt zich de punt van de stylus hoger dan waar het eigenlijk zou moeten zijn met als resultaat dat alles krom geschreven is. Is dit een veel voorkomend probleem? Hoe kan ik dat best verhelpen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 november 2004, 13:51
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Welkom bij de Palmclub!

Met de zoekfunctie kun je het antwoord op je vraag ongetwijfeld vinden: Zoeken naar: digitizer.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 november 2004, 14:44
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Beter gezegd: Ga naar preferences en selecteer daar 'digitizer'. Vervolgens kun je het touchscreen (de digitizer) rekalibreren. Als het goed is verhelpt dit jou probleem. HEt is sowieso goed om je scherm ongeveer 1 keer per maand opnieuw te kalibreren.
__________________
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 november 2004, 14:55
Mr. Brown
Guest
 
Berichten: n/a
Heb de grote schoonmaak gedaan, er is een kleine verbetering. Laten repareren is duurder dan een nieuwe palm kopen. Die camera en MP3 speelmogelijkheden gebruik ik toch nooit
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023