Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 mei 2004, 22:26
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
Review: Zire 31 van palmOne

Voor mensen die toch iets meer willen dan een pda die je alleen als organizer kunt gebruiken, heeft palmOne de Zire 31 uitgebracht.

Om de overwegingen bij het kopen van dit apparaat wat te vereenvoudigen, heb ik een review gemaakt, waarin vooral de verschillen met PalmOS handhelds in dezelfde prijsklasse worden besproken.

Review Zire 31



Over de afwegingen tussen een Zire 31, Zire 72 en Tungsten|E kun je elders op dit forum een uitgebreide discussie lezen.
__________________
gonny
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 juni 2004, 18:00
MajorQuick MajorQuick is offline
Lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 17 augustus 2003
Berichten: 28
USB lader?

Leuke review Gonny,

Dat van die USB-kabel als lader, werkt de bijgeleverde kabel als oplaadkabel? Bij mij zie ik als ik de oplaadkabel heb aangesloten dat de batterij wordt opgeladen, als ik alleen de USB-kabel heb aangesloten zie ik dat dus niet. Moet je een aparte kabel kopen of is die van mij defect?
__________________
MasterQuick the Goodyman
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 juni 2004, 18:21
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Re: USB lader?

Citaat:
Op 06-06-2004, om 18:00 heeft MajorQuick dit gezegd in bericht #2
Dat van die USB-kabel als lader, werkt de bijgeleverde kabel als oplaadkabel? Bij mij zie ik als ik de oplaadkabel heb aangesloten dat de batterij wordt opgeladen, als ik alleen de USB-kabel heb aangesloten zie ik dat dus niet. Moet je een aparte kabel kopen of is die van mij defect?
Hij laadt gewoon op als het goed is, maar dat gaat erg langzaam. Vandaar dat hij ook niet laat zien dat hij opgeladen wordt. Om dit te controleren kun je hem als je thuis komt aankoppelen, en 's avonds laat kijken of hij opgeladen is.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 juni 2004, 20:21
MajorQuick MajorQuick is offline
Lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 17 augustus 2003
Berichten: 28
Dank je voor je snelle antwoord, ga het meteen proberen, dan kan de losse oplader op het werk gelegd worden!
__________________
MasterQuick the Goodyman
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023