Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25 augustus 2005, 15:13
tomtommetje
Guest
 
Berichten: n/a
TomTom flitspalen

Ik heb een T3 met tomtom navigator, geupdate naar navigator 5.
Prima verlopen nu heb ik een abonnement genomen op flitpalen, deze via de site kunnen downloaden van tomtom.En volgens het normale procedee in de palm geplaatst. Die staat nu in de map bij de andere optie,s van kaarten met de naam
Poi.Als ik naar de optie,s kijk als ik de navigator aanzet gewoon thuis zie ik nergens staan een icoon met bvb flitpalen.Nu weet ik niet of je dat te zien krijg of dat het zo is als je er mee gaat rijden je vooraf op een van je zelf opgegeven afstand het icoon in beeld krijg met de bij behorende snelheid. Ik heb de vraag uitstaan bij tomtom zelf maar nog geen anwoord ervan gekregen.Dat duurt heel erg lang voor ze antwoord geven. Is er iemand die ook al deze flitpalen optie in het bezit heeft en mij daar meer over kan berichten. Moeten Poi,s in het kaartje geplaats worden of in de Pda zelf, of beiden.dank u
Ed
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 augustus 2005, 15:20
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
POIs moeten op de kaart komen, in dezelfde map als waar het kaartmateriaal staat.
Als je dan naar Kaartmodus gaat, dan naar opties, dan naar NP, zou je de flitspalen aan moeten kunnen vinken.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 augustus 2005, 20:52
janweb
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtommetje
Ik heb een T3 met tomtom navigator, geupdate naar navigator 5.
Prima verlopen nu heb ik een abonnement genomen op flitpalen, deze via de site kunnen downloaden van tomtom.En volgens het normale procedee in de palm geplaatst. Die staat nu in de map bij de andere optie,s van kaarten met de naam
Poi.Als ik naar de optie,s kijk als ik de navigator aanzet gewoon thuis zie ik nergens staan een icoon met bvb flitpalen.Nu weet ik niet of je dat te zien krijg of dat het zo is als je er mee gaat rijden je vooraf op een van je zelf opgegeven afstand het icoon in beeld krijg met de bij behorende snelheid. Ik heb de vraag uitstaan bij tomtom zelf maar nog geen anwoord ervan gekregen.Dat duurt heel erg lang voor ze antwoord geven. Is er iemand die ook al deze flitpalen optie in het bezit heeft en mij daar meer over kan berichten. Moeten Poi,s in het kaartje geplaats worden of in de Pda zelf, of beiden.dank u
Ed
Ga naar http://www.flitspaal.nl daar kun je het antwoorden vinden.
Ik heb zelf een TT go en Pio i.c.m. versie 5 werkt perfect.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 september 2005, 17:58
RvDamme RvDamme is offline
Senior lid
Voornaam: Ronald
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 maart 2003
Locatie: Volendam
Berichten: 51
Je krijgt geen icoon met flitspalen te zien als het goed is staat hij bij de NP categorie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023