Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo Pro

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 januari 2009, 19:43
Mique Mique is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 3
palm treo pro synchroniseren met windows mobile lukt niet

Ben sinds kort (de gelukkige?) eigenaar van een Palm treo Pro (dacht ik).
Alles werkt prima, behalve het synchroniseren via de computer, dat wil maar niet lukken. Alles geprobeerd: zachte reset, harde reset, en zelfs het terugzetten naar de fabrieksinstellingen wil niet helpen. Ook op de pc van alles geprobeerd: alle opties gehad, software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: nog steeds niks! Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
De pc ziet de Palm en andersom, zegt dat er gesynchroniseerd wordt, maar vervolgens blijft mijn agenda leeg, staan er geen contacten, memo's of taken op mijn pc, etc!
Ik ben in staat om alles het raam uit te gooien, want ik ben ten einde raad! wie helpt mij please!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 januari 2009, 21:02
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mique Bekijk bericht
Ben sinds kort (de gelukkige?) eigenaar van een Palm treo Pro (dacht ik).
Alles werkt prima, behalve het synchroniseren via de computer, dat wil maar niet lukken. Alles geprobeerd: zachte reset, harde reset, en zelfs het terugzetten naar de fabrieksinstellingen wil niet helpen. Ook op de pc van alles geprobeerd: alle opties gehad, software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: nog steeds niks! Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
De pc ziet de Palm en andersom, zegt dat er gesynchroniseerd wordt, maar vervolgens blijft mijn agenda leeg, staan er geen contacten, memo's of taken op mijn pc, etc!
Ik ben in staat om alles het raam uit te gooien, want ik ben ten einde raad! wie helpt mij please!
Zou ik niet doen, dat laatste.
Het synchroniseren lukt dus wel.Maar de data komt niet over. Dat is een ander probleem. Heb je ook aangevinkt wat je wilt synchroniseren?



Meer info hier
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 januari 2009, 22:14
Mique Mique is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 3
ja, dat heb ik gedaan. Je kunt het namelijk op de Palm aangeven en in Windows mobile centre die gek genoeg daar de Palm wel herkent. We gebruiken Vista en Windows mobile 6.1 om te synchroniseren.
Kan zelfs via dit centrum via de Pc in de palm kijken wat er aan bestanden en documenten op staat, maar m'n agenda of andere items synchroniseren lukt niet.
Zucht............
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 januari 2009, 09:19
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mique Bekijk bericht
Kan zelfs via dit centrum via de Pc in de palm kijken wat er aan bestanden en documenten op staat, maar m'n agenda of andere items synchroniseren lukt niet.
Zucht............
Dat kan ook met Activesync "verkennen"

in dat geval heb je OF geen data in je agenda, OF je heb geen Outlook geinstalleerd/geconfigureerd
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 januari 2009, 22:34
Mique Mique is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 3
er staat wel degelijk iets in mijn agenda en ik heb de juiste software op de pc staan. Mijn pc ziet het apparaat (ik kan o.a. foto's van contacten zien), mijn palm ziet de pc, verbinden lukt, de pc zegt dat er gesynchroniseert is maar er is niets gebeurd, beide kanten op (van pc naar palm en van palm naar pc): er worden geen agendadata overgezet.
Voor de duidelijkheid: we gebruiken Vista en windows mobile 6.1.!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 januari 2009, 23:01
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Nogmaals. Heb je Outlook 2007 op je PC staan?Dat heb je nl. wel nodig.

Synchronisatie in Windows Vista


"De synchronisatie als zodanig wordt veelal door een ander programma gedaan. In dit geval door Windows Mobile Device Center. Dit kunt u zien als de opvolger van ActiveSync in Windows Vista. Zodra het mobiele apparaat is aangesloten en door het Mobile Device Center wordt herkend, kunt u een synchronisatie met Outlook contactpersonen, e-mail, agenda, taken, notities en mobiele favorieten uitvoeren. "
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023