Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24 juni 2005, 00:24
pvc pvc is offline
Lid
Voornaam: G
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Locatie: Maasmechelen Belgie
Berichten: 33
PVC: heb jij bij het navigeren met PP 2.0 (+ GPS muis) dat de veldkleuren 'op grijs' gaan zonder pictogrammen? Pas na herstart zonder muis krijg ik weer alles te zien...

Tijdens navigeren, nog niet opgevallen. Ik had de kleuren via opties zelf wel aangepast, andere wegkleuren (rood voor éénrichtingsstraten, snelwegen dik geel, voetgangers donker blauw etc....).
__________________
guy.w@skynet.be
Met citaat reageren
  #22  
Oud 24 juni 2005, 00:27
pvc pvc is offline
Lid
Voornaam: G
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Locatie: Maasmechelen Belgie
Berichten: 33
PVC: heb jij bij het navigeren met PP 2.0 (+ GPS muis) dat de veldkleuren 'op grijs' gaan zonder pictogrammen? Pas na herstart zonder muis krijg ik weer alles te zien...
Tijdens navigeren, nog niet opgevallen. Ik had de kleuren via opties zelf wel aangepast, andere wegkleuren (rood voor éénrichtingsstraten, snelwegen dik geel, voetgangers donker blauw etc....).
Staat ie ingesteld op 2D of d beeld, dat geeft wel een verschil in achtergrond & pictogrammen. Morgen evne in 2D bekijken.
__________________
guy.w@skynet.be
Met citaat reageren
  #23  
Oud 24 juni 2005, 00:41
pvc pvc is offline
Lid
Voornaam: G
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Locatie: Maasmechelen Belgie
Berichten: 33
Thumbs up POI's bij PP

Weet er iemand of er inPP ook de mogleijkheid bestaat om bijv. flitspalen etc, in tegeven. Kun je niet zoals bijv. alle benzinestations enzo op je kaart verschijnen ook andere "symbolen" ingeven. Een soort van favorieten, die je zeker tijdens het rijden in beeld wil krijgen. Zou handig zijn, evenals je ergens een geluidje daaraan en aan een bepaalde snelheid kon koppelen.

Hopelijk lezen de mensen van PP dit forum ool en voorzien ze ie optie ooit.
__________________
guy.w@skynet.be
Met citaat reageren
  #24  
Oud 24 juni 2005, 11:47
Raymond
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RonaldMarks
Ik had die optie ook nog niet gevonden, werkt veel beter zo! Jammer dat het piepje bij de invoer niet uitgezet kan worden (is mij nog niet gelukt).
Helaas moet je het geluid helemaal uitzetten in het menu scherm. En dan natuurlijk weer aanzetten wanneer je gesproken aanwijzingen wilt!
Met citaat reageren
  #25  
Oud 24 juni 2005, 22:35
pvc pvc is offline
Lid
Voornaam: G
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Locatie: Maasmechelen Belgie
Berichten: 33
[PVC: heb jij bij het navigeren met PP 2.0 (+ GPS muis) dat de veldkleuren 'op grijs' gaan zonder pictogrammen? Pas na herstart zonder muis krijg ik weer alles te zien...[/quote]
Inderdaad, maar met diit weer (zonnebril!) was dat nog niet opgevallen. Na een tijdje wordt alles grijs en vallen de POI's weg. Alleen de straatnamern blijven staan. Weet de support van PP hier al van ?
Ik ga het alleszins doorsturen
__________________
guy.w@skynet.be
Met citaat reageren
  #26  
Oud 25 juni 2005, 11:59
pvc pvc is offline
Lid
Voornaam: G
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Locatie: Maasmechelen Belgie
Berichten: 33
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RonaldMarks
Ik had die optie ook nog niet gevonden, werkt veel beter zo! Jammer dat het piepje bij de invoer niet uitgezet kan worden (is mij nog niet gelukt). Interface werkt met zoeken nu wel gemakkelijker.

PVC: heb jij bij het navigeren met PP 2.0 (+ GPS muis) dat de veldkleuren 'op grijs' gaan zonder pictogrammen? Pas na herstart zonder muis krijg ik weer alles te zien...
Inderdaad staat na enkele minuten alles op snelle schermmodus (grijze achtergrond), via opties kun je dat dan weer uitschakelen, en dit blijft dan een tijdje. Gebeurt ook als je hem gewoon zonder navigeren de weg laat volgen. Ik heb van PP nog geen reactie hier over gehad.
__________________
guy.w@skynet.be
Met citaat reageren
  #27  
Oud 26 juni 2005, 14:24
maxterious
Guest
 
Berichten: n/a
Heb momenteel het zelfde probleem met perfect passenger 2.0, op mijn sony clie tj35.

Na het updaten zie ik ook geen verschil met de zoekfunctie, en daarbij zit er een irritante blauwe balk net achter plaats ( het is net of deze balk de kleur van de vorige achtergrond overneemt).

Plus meer van deze foutjes... (delen van vensters enzo die staan blijven)

Volgens mij is dit weer het zelfde als met de update van 1.3 naar 1.5.

Heb van alles al geprobeerd... tot en met een harde reset aan toe...

Wie o wie heeft er een oplossing????
Met citaat reageren
  #28  
Oud 27 juni 2005, 16:47
pvc pvc is offline
Lid
Voornaam: G
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Locatie: Maasmechelen Belgie
Berichten: 33
Betreft die grijze achtergrond. Van PP nog geen reactie gekregen, maar als je via opties "knooppuntmodus" helemaal uitschakeld bleef het vandaag normaal de verschillende kleuren aangeven. Zowel tijdens navigeren, als ook zonder navigatie. Zou daar ergens een probleempje zitten ? Je moet dat eens proberen
__________________
guy.w@skynet.be
Met citaat reageren
  #29  
Oud 29 juni 2005, 10:27
pvc pvc is offline
Lid
Voornaam: G
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Locatie: Maasmechelen Belgie
Berichten: 33
snelle schermmodus PP

Zoals ik reeds aangaf, heeft die snelle schermmodus te maken met de knooppuntmodus.
Zie antwoord van Roel van PP: "Je geeft inderdaad heel terecht aan dat er een verband is tussen het wegvallen van de achtergrondkleuren en de "icoontjes" van de POI's en de "knooppuntmodus". Ik zal kort uitleggen wat de knooppuntmodus inhoud: Aangezien de kaarten van Perfect Passenger grafisch veel laten zien aan kleuren van verschillende gebieden (bebouwde kom, water, bossen, straten in diverse kleuren) en aan iconen van de POI's en dat soort zaken is het in sommige gevallen, bij knooppunten waar veel wegen samenkomen en het dus een wirwar van wegen is handig om in één oogopslag te kunnen zien waar je naartoe moet. Dit doet de optie "knooppuntmodus". Deze zorgt er voor exact zoals je omschrijft dat alle kleuren wegvallen en alle POI's iconen ook, waardoor je enkel de wegen in wit en grijs ziet en de te rijden route in het groen. Veel klanten vinden dit erg handig, vooral door het 2e vinkje ook aan te zetten dat dit enkel gebruikt wordt bij daadwerkelijke knooppunten. Je kunt er namelijk ook voor kiezen om altijd op deze manier te navigeren, dus zonder kleuren en zonder POI's iconen.

Ik hoop dat ik het zo duidelijk omschreven heb voor je, maar ik ga er vanuit van wel want je was zelf al een heel eind op weg

Mocht je nog meer info willen dan hoor ik het graag van je.

Groet,

Roel
Perfect Passenger
__________________
guy.w@skynet.be
Met citaat reageren
  #30  
Oud 29 juni 2005, 16:20
RonaldMarks's schermafbeelding
RonaldMarks RonaldMarks is offline
Senior lid
Voornaam: Ronald
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Den Haag
Berichten: 69
Thumbs up gebruik knooppunt modus

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pvc
Zoals ik reeds aangaf, heeft die snelle schermmodus te maken met de knooppuntmodus.
Zie antwoord van Roel van PP
Weer een prima antwoord vanuit PP , bedankt PVC. Ik zet de optie Gebruik knooppunt modus nu maar even op 'enkel voor knooppunten', kijken of de route dan 'wat gezelliger' blijft.
Met citaat reageren
  #31  
Oud 01 juli 2005, 20:14
EricL
Guest
 
Berichten: n/a
Dat van die knooppuntmodus vind ik dan weer wel een handige optie. Het routeoverzicht op je schermpje is veel duidelijker. Voor de gezellige kleuren kijk ik wel even naar buiten
Met citaat reageren
  #32  
Oud 12 juli 2005, 09:28
de vroed de vroed is offline
Lid
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: kop van overijssel
Berichten: 46
Kan iemand van jullie 's hertogenbosch vinden in Perfect Passenger. Mij lukt het niet via plaatsnaam. Alleen via Postcode.
__________________
Groetjes

Yvonne
Met citaat reageren
  #33  
Oud 12 juli 2005, 10:58
RonaldMarks's schermafbeelding
RonaldMarks RonaldMarks is offline
Senior lid
Voornaam: Ronald
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Den Haag
Berichten: 69
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vroed
Kan iemand van jullie 's hertogenbosch vinden in Perfect Passenger. Mij lukt het niet via plaatsnaam. Alleen via Postcode.
Het lukt mij via Hertogenbosch


PP versie 2.0 kaartversie 04/04

Laatst gewijzigd door RonaldMarks; 12 juli 2005 om 11:09.
Met citaat reageren
  #34  
Oud 12 juli 2005, 11:45
n3232 n3232 is offline
Lid
Voornaam: Fred
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Dedemsvaart
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vroed
Kan iemand van jullie 's hertogenbosch vinden in Perfect Passenger. Mij lukt het niet via plaatsnaam. Alleen via Postcode.
Eerst knop "7#&" dan knop met S, dan knop "7#&", dan verder met her
Met citaat reageren
  #35  
Oud 12 juli 2005, 22:23
de vroed de vroed is offline
Lid
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: kop van overijssel
Berichten: 46
lukt dus niet ik heb al een mailtje gestuurd naar PP
__________________
Groetjes

Yvonne
Met citaat reageren
  #36  
Oud 13 juli 2005, 21:31
n3232 n3232 is offline
Lid
Voornaam: Fred
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Dedemsvaart
Berichten: 28
Je werkt toch wel met de PerfectSearch methode? Dus niet met de "SMS" methode!
Met citaat reageren
  #37  
Oud 13 juli 2005, 22:17
de vroed de vroed is offline
Lid
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: kop van overijssel
Berichten: 46
ja ik deed alles goed heb contact gehad met PP en het kaartje is niet goed Kaartje opgestuurd. Nu maar afwachten.
__________________
Groetjes

Yvonne
Met citaat reageren
  #38  
Oud 06 augustus 2005, 03:17
youri60
Guest
 
Berichten: n/a
heb het zojuist geinstalleerd zonder probs (versie 2.0A)

kan nu ook het 3D gebruiken, interface is even wennen,
maar ik geef het een kans....
Met citaat reageren
  #39  
Oud 06 augustus 2005, 08:25
de vroed de vroed is offline
Lid
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: kop van overijssel
Berichten: 46
Kaartje is inmiddels 2 keer teruggeweest. Nu blijkt er een fout in het kaartje te zitten en heb ik een geheel nieuw kaartje gekregen
__________________
Groetjes

Yvonne
Met citaat reageren
  #40  
Oud 25 augustus 2005, 12:06
hbest1982 hbest1982 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Herman
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 02 april 2004
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 126
Beste leden,

Eerst heb ik even wat gezocht op 'PP'. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit.

Ik zelf heb T|C en (legaal) PP v1.0. Alleen het is een behoorlijk 2D progr en die akelige vrouwen stem wordt mijn meissie helemaal kriegel van.

Nu vroeg ik me af of ik direct kan upgraden van v1.0 naar v2.0A-B??? Of moet ik eerst upgraden van v1.0 naar v1.3 naar v1.5 etc etc????

Graag jullie reactie!

Alvast bedankt!

groeten, herman
__________________
sixhundredandeightie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023