Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 april 2001, 10:24
bussie bussie is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 01 april 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 83
Unhappy

Sinds ruim een jaar gebruik ik de Palm IIIe en ben tevreden daarover. Voordat ik de Palm had, heb ik een PDA van Texas Instruments gebruikt. Deze had een hele handige optie die ik op de Palm mis.
Op de PDA van Texas hoefde ik de Datebook en de To Do niet apart te bekijken om te weten wat ik op een dag allemaal te heb.
Is er voor de Palm een stukje software te krijgen die dit kan regelen?

Bedankt voor de reactie.

__________________
Groet,

bussie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 april 2001, 10:50
pawverboort's schermafbeelding
pawverboort pawverboort is offline
Forumbikkel
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 06 januari 2001
Locatie: Montfoort, Nederland.
Berichten: 125
Hallo Bussie,

jazeker is die optie ook voor de Palm aanwezig. Als je Palm OS 3.5 hebt, zit het volgens mij al ingebakken in de software. Anders kun je DateBook3 of DateBook4 proberen, daar zit het ook in. Ook is er nog shareware te krijgen (misschien zelfs wel freeware, weet ik verder niet) om dit voor elkaar te krijgen. Kijk maar eens op http://www.palmgear.com/.

Misschien dat iemand anders dit wat preciezer weet te vertellen. Mijn reactie is alleen maar om te voorkomen dat je weer overstapt naar Texas of iets anders...

Peter
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 april 2001, 10:52
ReneS ReneS is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rene
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 november 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 115
totaal view "to do" datebook:

Het prg. DateBk4 (of 3 indien je weinig geheugen hebt) integreert de todo's in je dagelijkse afspraken view. Zie http://www.pimlicosoftware.com/
Verder heeft dit prg. nog veel meer nuttige opties dan het standaard Datebook.
Er zijn ook nog andere prg. maar daar heb ik geen ervaring mee.
Suc6,
__________________
Wat niemand weet, weet ik ook.
René
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 april 2001, 13:12
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Whatzup is ook een mogelijkheid als je het om afspraken en ToDo's op één pagina is te doen:
http://64.55.36.62/software/showsoft...53&prodID=2912
Bovendien goedkoper. Maar straks wil je misschien nog meer en dan heb je misschien spijt, dat je toch niet voor een uitgebreider programma hebt gekozen, zoals DateBk 3 of 4 (zie boven) of bijvoorbeeld ActionNames http://64.55.36.62/software/showsoft...53&prodID=3435
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 april 2001, 14:40
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Mijn ervaring.

In OS 3.5 zit inderdaad een extra Dayview waarbij je afspraken uit Datebook en acties uit ToDo van dezelfde dag op een scherm krijgt te zien.

Een Palm IIIe wordt, dacht ik, niet met OS 3.5 geleverd. Helaas kan je een IIIe niet upgraden naar een nieuwer OS (geen flashrom). Toen ik OS 3.5 nog niet gebruikte had ik Whatzup erop staan. Lijkt erg op wat je in OS 3.5 hebt, met wat meer mogelijkheden.

Dus als je het simpel wilt houden kan je Whatzup overwegen. Als je meer wilt volg je de tips die hierboven gegeven worden.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 02 april 2001, 06:00
bussie bussie is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 01 april 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 83
Smile day view

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Heb diverse programmaatjes gedowload en keuze gemaakt. Voorlopig hou ik het op Whatzup.

__________________
Groet,

bussie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023