Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 januari 2001, 10:53
Papegaai
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Sinds ik afterburner gebruik wordt na een IR het scherm verziekt en moet ik de plam resetten . Op welke snelheid werkt dit wel goed?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 januari 2001, 11:39
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Daar ikzelf de IR nagenoeg niet gebruik kan ik slechts doorgeven wat ik zoal op de diverse PDA pagina's lees enwel dat een meerderheid van de Afterburner gebruikers geen problemen heeft bij snelheden tot 28 MHz (V en Vx en VII) en 26 MHz bij de andere modellen. "Adviesnelheden" liggen veelal 2 MHZ lager dan de hierboven genoemde.
Kijk ook even of je de laatste versie hebt (3.0t geloof ik) want er worden elke keer weer bugs uitgehaald.

Carel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 januari 2001, 19:51
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Bovenstaande klopt. Mijn IIIxe werkt prima tot 26Mhz. Daarboven werkt een IR hotsyc niet meer. Op zich geen enkel probleem want je kunt de snelheid apps. apart regelen. Een qewone sync. werkt by mij op 28Mhz max.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 januari 2001, 22:47
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Hetzelfde probleem: bij bepaalde snelheden (bv 28 MHz) komen er strepen en mist op het scherm. Bij 30 MHz werkt het Stowaway-toetsenbord niet meer (bij aansluiten of typen start onmiddellijk een HotSync).

De maker van AfterBurner een mailtje gestuurd. Antwoord:
"My guess is that you are trying to overclock you V at a speed over 28MHz. You may want to look at the section entitled "Serial and IR Issues" in the docs for
more information on this. In the meantime, try using speeds not more than 28MHz for all your settings. If that fails, try 26MHz, and check the above mentioned
section. (Daniel Wee)"

Ik heb 'm nu op 22 MHz gezet. Werkt dan pas goed. Ook snel genoeg, hoor, maar kon beter...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 januari 2001, 17:34
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Vandaag van Daniel Wee nog een aanvulling toegemaild (is dat Nederlands?) gekregen:

"LClk/2 must be at 24MHz."

Default heb ik nu op 28MHz ingesteld en alles verloopt nu OK.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023