Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 maart 2007, 21:03
alide
Guest
 
Berichten: n/a
Angry hotsync probleem sony clie

Bij het synchroniseren van mijn ene sony clie (PEG TJ 35)krijg ik de mededeling: het usb apparaat wordt niet herkend. doorclicken geeft dan: er zijn geen stuurprogrammas voor dit apparaat geinstalleerd. (onzin, vorige week deed alles het prima. daarna deze foutmelding. vervolgens weer een keer alles prima. nu weer deze foutmelding, en niets helpt. alle software opnieuw geinstalleerd. softe reset . harde reset durf ik nu niet, want dan heb ik niks meer op de pda)

ok.ik heb nóg een sony clie (PEG TJ25)
die is hard-gereset.

maar nu weer iets anders:
foutmelding:
Intellisync for sony clie
Unable to load the synchronisation DLL
Please click ok button on configuration dialog

Clicken op button werkt echter niet, althans niet meteen ….
Bij langdurig clicken verschijnt dan toch het synchroniseer cirkeltje met de draaiende pijltjes, en direct daarna eindigt het synchroniseren met het bekende geluidje. en er is niks gesynchroniseerd....

View hotsync-log geeft het volgende:
HotSync operation started 03/21/07 20:36:30
HotSync Error: Unknown error. (BCB)
-- Backing up db CLIELauncherDB_App to file C:\Program Files\Sony Handheld\maart2\Backup\CLIELauncherDB_App.PDB
-- Backing up db CLIELauncherDB_Ctgr to file C:\Program Files\Sony Handheld\maart2\Backup\CLIELauncherDB_Ctgr.PDB
-- Backing up db CLIELauncherDB_Shct to file C:\Program Files\Sony Handheld\maart2\Backup\CLIELauncherDB_Shct.PDB
-- Backing up db psysLaunchDB to file C:\Program Files\Sony Handheld\maart2\Backup\psysLaunchDB.PDB
-- Backing up db Graffiti ShortCuts to file C:\Program Files\Sony Handheld\maart2\Backup\Graffiti_ShortCuts_.PRC
OK System
HotSync operation complete 03/21/07 20:38:28

Is er iemand die hier koek van kan bakken??????
ALIDE
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023