Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 oktober 2004, 09:00
Flufner
Guest
 
Berichten: n/a
Open een auto met je palm

Ja het werkt echt.

Noviremote zet je op "leer" en dan zend je het auto-infrarood-opener-signaal naar je palm.

Daarna kan je doodleuk even naar die auto lopen en die openen.

Helaas lukt dit maar één keer, en moet je daarna opnieuw een nieuwe? code aanleren.

Weet iemand hoe het precies werkt? Misschien een cyclus van 5 codes aaneleren bvb?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 oktober 2004, 10:04
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Dat kan inderdaad (zelf getest met een renault twingo). Gelukkig zijn de meeste auto's tegenwoordig uitgerust met een radiografisch systeem (dus geen infrarood).
Denk nu echter niet dat je auto gestolen kan worden als iemand met een palmpje het verzonden ir-signaal oppakt. De verzonden code is elke keer weer anders (soort volgnummer).
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 oktober 2004, 10:06
Savage
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb het een tijdje geleden ook geprobeerd met mijn 106, en volgens mij heb ik het toen ook meerdere keren gedaan. Ik zal het vanmiddag nog eens proberen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 oktober 2004, 14:44
mapje
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb het geprobeerd met mijn 306. Bij mij werkt het helemaal niet. Bij een vriend (406) werkt het echter wel, maar ook 1 x...
Het zal dus toch iets meer zijn dan alleen een sequence, anders had het bij mij ook wel gewerkt!

Map
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023