Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 januari 2003, 20:53
rvandevliet
Guest
 
Berichten: n/a
Question synchro-software op kantoor

Wie kan mij helpen in het volgende probleem.

Ik wil een Palm-zire aanschaffen, om tevens te gebruiken op mijn werk.
Ik zal hem waarschijnlijk alleen gebruiken voor de agenda-functie.

Op kantoor hebben we momenteel een Windows NT systeem, met MS Exchange 7.0. Vraag: Bestaat daar (nog) software voor?
En zo ja: Is ergens aangetoond dat die software stabiel is en niet bedreigend voor je netwerk-functionaliteit (eis van afdeling Automatisering)?

Binnen circa een half jaar krijgen we een Windows 2000 systeem met MS office XP. Daarvoor heb ik dan dezelfde vragen: 1:Software ?2:Aangetoond stabiel en betrouwbaar?

Wie o wie heeft antwoord op deze vragen?

BVD en een groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 januari 2003, 22:23
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Over circa een half jaar zijn je problemen over, want win2000 werkt heel stabiel met de Palm Desktop en de HotSync Manager (volgens mij ook heel betrouwbaar).

Wat betreft Exchange 7.0 weet ik niet zoveel, maar mogelijk ondersteunt pocketmirror dat wel. Dat is de software voor synchronisatie met bijvoorbeeld MS Outlook.

Het probleem met Windows NT en de Zire (evenals andere moderne PalmOS apparaten) is dat NT geen usb ondersteunt, wat de Zire gebruikt voor aansluiting op je computer. Een seriële verbinding is dacht ik niet mogelijk, maar hier zijn al eerder threads over geweest. Zoek maar even, dan vind je allicht nog meer info.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023