Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 oktober 2004, 15:09
Sjinkie
Guest
 
Berichten: n/a
Wink Synchro zire 31 & Sony laptop?

Hallo Palmvrienden,
Ik ben net de trotse bezitter van een zire 31 Één ding valt echter een beetje tegen. De documentatie. In de verpakking zit een soort antenne. het is me niet duidelijk wat ik hiermee kan? verder heb ik geen idee hoe ik de voice recorder inschakel? en bovendien werkt de sychronisatie niet . niet van de computer naar de palm en andersom? De palm geeft keurig aan de de synchro goed is verlopen zonder fouten, maar de mutaties zijn niet zichtbaar? Wie herkent dit probleem.? Over deze problemen en onduidelijkheden vind ik niets in het instructieboekje? Wie heeft wat tips om deze beginner te helpen?
Als laatste vraag ik me af of AvantGo browsertje ook een mailclient in zich heeft die vlekkeloos met outlook werkt. Of, zo niet of er programmatjes zijn die goed met Outlook samenwerken?
Dank voor jullie hulp, groet ronald
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 oktober 2004, 15:21
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
PalmOne heeft wat op de documentatie bespaard om de kosten te drukken, alle antwoorden op je vragen vind je gewoon op http://www.palmone.com (specifieker, in het Zire31 gedeelte) zoals je weet.

1) Antenne? Huh? Foto!

2) De Zire 31 heeft geen voice recording functie, dus die lijkt me ook niet in te schakelen.

3) Heb je wel afspraken e.d. van je computer op je Palm staan nu? Post het laatste gedeelte van je hotsynclog eens? (rechtermuisknop op hotsync icoon, Show Log)

4) Mochten er foutmeldingen met nummers erbij staan, die zijn terug te vinden op de site van PalmOne of met behulp van de zoekfunctie hier op de Palmclub.

5) Versamail en Snappermail werken goed met Outlook (is Versamail niet bijgevelerd met de Zire31?). Eudoramail (freeware) ook, maar minder functionaliteit.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023