Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 november 2009, 08:22
bignose
Guest
 
Berichten: n/a
Migratieproblemen naar Vista

Beste mensen,

Op mijn XP machine had ik de Desktop Manager draaien icm Hotsync om mijn gegevens te synchroniseren met mijn Palm M150.

Nu ben ik overgestapt op Vista en heb de nieuwste desktop manager (6.2) geďnstalleerd. De Palm wordt herkent en de account ook. Synchroniseren lijkt hij ook te doen. Vooral de agendaitems doet hij langer over dan de contactpersonen...maar er wordt niets zichtbaar. Ook niet wanneer ik een test afspraak in de desktop manager zet en ééntje op een ander tijdstip natuurlijk op de Palm, lijkt het nog steeds alsof er gesynchroniseerd wordt maar er komt niets.

De logbestanden laten ook geen fouten zien en er zijn ook geen filters van toepassing.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Update 4 november 2009: Tot nu toe nog geen reactie. Heeft er niemand een idee?

Alvast bedankt,

Bignose

Laatst gewijzigd door bignose; 04 november 2009 om 09:33. Reden: Geen reactie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 november 2009, 18:46
Paul Sprangers Paul Sprangers is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Berichten: 150
Mijn noodgedwongen migratie naar Windows 7 levert zelfs nog meer problemen op. Het enige dat nog werkt is opladen, al brandt zelfs het rode lampje op mijn Centro niet meer. Herkennen is er niet bij, laat staan synchroniseren.

In een vluchtig bericht op internet las ik dat het te maken kan hebben met het 64-bits karakter van Windows 7, waarvoor Palm geen drivers zou hebben gemaakt. De vraag nijpt: komen die er nog wel...?

Vriendelijke groet,
Paul Sprangers
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023