Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25 juli 2005, 19:48
mrMister
Guest
 
Berichten: n/a
Hoop Treo 650 accessoires gekocht !!!!

Vandaag was een grote dag voor me. Niet één, maar wel Twee pakketjes van de UPS thuis gekregen

Eentje van Treocentral, met als inhoud: de Smartphone Experts P6 Pouch Case for Treo 600/650, een drietal screenprotectors, en een orginele palmone/palm/treo stereo headphone/headset (dus met mic. en opneem-knop)

Het tweede pakketje was afkomstig van seidio, met een GM2100 car-cradle, de welbekende innodock, en een retractable sync/charge kabel.

Allemaal fantastisch spul, natuurlijk, maar ook gelijk goed voor een paar vraagjes.

Ik heb de trial van het proggie FREEDOM 10 dagen gedraait, en daarna weer keurig verwijdert. Hiermee kon je onder andere pockettunes bedienen met de button van je headset. Weet iemand hier een freeware proggie voor?

En wie heeft ervaring met het aansluiten van carkits op autoradios zonder extra aux in?
Dus met fm-transmitters of antenne-adapters? ik twijfel tussen deze twee oplossingen om het geluid via mijn radio te krijgen.

Is het ook zo dat opladen via "slechts"een usb kabel minder hard gaat als via de orginele adapter? Of lijkt dat maar zo?

Wie weet raad?

Laatst gewijzigd door mrMister; 25 juli 2005 om 19:50. Reden: Vraagje usb opladen toegevoegd.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juli 2005, 20:09
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Is het ook zo dat opladen via "slechts"een usb kabel minder hard gaat als via de orginele adapter? Of lijkt dat maar zo?
Dat is zo. Een USB-poort levert niet zo heel veel stroom, dus gaat het laden ook minder snel.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 juli 2005, 21:55
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrMister
Ik heb de trial van het proggie FREEDOM 10 dagen gedraait, en daarna weer keurig verwijdert. Hiermee kon je onder andere pockettunes bedienen met de button van je headset. Weet iemand hier een freeware proggie voor?
Ik ben niet zeker of HeadCold precies hetzelfde kan als Freedom, maar ik meende wel zoiets te hebben gelezen. Je kunt het in ieder geval even proberen (en ja, het is freeware)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 juli 2005, 21:57
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrMister
  • Smartphone Experts P6 Pouch Case for Treo 600/650
  • orginele palmone/palm/treo stereo headphone/headset (dus met mic. en opneem-knop)
Zou je van deze twee items een review willen schrijven voor je mede-forumgenoten? De andere items ontvang ik deze week zelf en die reviews zal ik zelf schrijven.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 26 juli 2005, 14:32
mrMister
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Zou je van deze twee items een review willen schrijven voor je mede-forumgenoten? De andere items ontvang ik deze week zelf en die reviews zal ik zelf schrijven.
gaat goed komen. Ik ga er eerst deze week even gebruikservaringen mee opdoen, en dan schrijf ik in het weekend een mini review.

En Headcold is niet echt wat ik zoek. Ik zoek echt alleen een proggie om pockettunes te sturen met de button in de headset. Dat kan headcold niet. Toch maar Freedom registeren dus. Das denk ik de enige oplossing
Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 juli 2005, 19:47
Mol's schermafbeelding
Mol Mol is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Locatie: Parijs
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrMister
En wie heeft ervaring met het aansluiten van carkits op autoradios zonder extra aux in?
Dus met fm-transmitters of antenne-adapters? ik twijfel tussen deze twee oplossingen om het geluid via mijn radio te krijgen.
Ik gebruik een LineX FM transmitter. Prima geluid, al zal de echte audiofiel ongetwijfeld opmerken dat het inderdaad FM en niet CD (of MP3) kwaliteit is. Ik heb de LineX gekocht op ebay.

Overigens zijn FM transmitters volgens mij ook in NL officieel verboden omdat ze gebruik van maken van gereserveerde frequenties.
__________________
mytreo.net
Met citaat reageren
  #7  
Oud 30 juli 2005, 20:00
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Citaat:
Overigens zijn FM transmitters volgens mij ook in NL officieel verboden omdat ze gebruik van maken van gereserveerde frequenties.
Dat niet alleen, door de relatief drukke bezetting van de FM band in Nederland heb je ook veel storing van radio zenders. Je kan natuurlijk een frequentie uitzoeken die niet of minder stoord, maar zodra je een stukje gaat rijden dan zal je hinder ondervinden van andere radiozenders. Radio538 bijvoorbeeld zit niet precies op 102 MHz, maar per regio verschilt het enkele tienden (101.9 t.m 102.3).
Toch wel jammer.
Ik heb zelf de kabel naar mijn CD-wisselaar eruit getrokken en hiervoor in de plaats een MP3 speler aangesloten. Door de stekkertjes binnen handbereik te houden kan ik toch redelijk simpel weer gebruik maken van de CD speler (wat in de praktijk eigenlijk niet meer voor komt met 20GB aan MP3).
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #8  
Oud 30 juli 2005, 20:31
Mol's schermafbeelding
Mol Mol is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Locatie: Parijs
Berichten: 15
De LineX heeft 8 standen voor de FM frequentie, vier ergens rond 88 en 4 rond 107. In beide spectra is het nog redelijk rustig. Voor alle duidelijkheid, ik woon in Parijs en hier zit de FM band waarschijnlijk net zo vol als in Nederland. Ik heb de LineX meestal op 107.9 staan en dat gaat prima.
__________________
mytreo.net
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023