Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 juli 2003, 17:57
bakker's schermafbeelding
bakker bakker is offline
1929 Chrysler
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 08 december 2000
Locatie: Rdam
Berichten: 80
oude agenda importeren?

Hoi palmerZ!
Ik heb sinds kort een nieuwe pda gekocht ter vervanging van mijn oude instapmodel Palm m100 (die ik overigens meer dan 2 jaar met plezier gebruikt heb maar dat is een ander verhaal.....). Nu werk ik inmiddels met mijn nieuwe pda maar ik vindt het eigenlijk jammer dat nu mijn oude afspraken etc. van de afgelopen 2 jaar er niet meer instaan. Kun je eenvoudig de inhoud van een oude agenda (m100) importeren in een nieuwe Clie agenda (zonder deze inhoud te overschrijven)? Ik heb het trouwens alleen nog op de palm zelf staan en niet meer op mijn desktop. Wie een tip heeft, ik hoor het graag!
mvgr
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juli 2003, 18:04
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Als je in ogenschouw neemt dat wat een PDA doet met PIM applicaties, in feite niets anders is dan het gelijk houden (synchroniseren dus) van een handheld met een computer, is het logischerwijs te stellen dat als je je oude handheld synchroniseert met je computer, en daarna de nieuwe synchroniseert met je computer, dat je gegevens dan op je nieuwe handheld staan.

Whoei, was dat echt 1 zin?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 juli 2003, 18:50
bakker's schermafbeelding
bakker bakker is offline
1929 Chrysler
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 08 december 2000
Locatie: Rdam
Berichten: 80
gaat nog niet helemaal lekker....bij het hotsyncen wil hij een nieuwe naam aanmaken????? Gebruikersnaam is zowel bij de palm als bij de clie hetzelfde! maar dat is goed toch?!?!?!
om iets duidelijker te zijn:
ik heb nu op mijn desktop 2 gebruikers binnen de agenda (oud en nieuw ) naast elkaar staan zeg maar maar nog niet gecombineerd, want met dezelfde naam synchronisren met beide pdas lukt niet....

...iemand een idee?

Laatst gewijzigd door bakker; 19 juli 2003 om 15:19.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023