Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 december 2002, 19:35
davosbe
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Tungsten touch screen werk niet

Ik ben sinds 26 november de gelukkige bezitten van een Tungsten.
Nu ik de Tungsten meer en meer gebruik in de handige gesloten toestand stel ik vast dat het aanraakscherm in gesloten toestand niet naar behoren werkt en soms helemaal niet reageert.
Ondanks verschillende malen hercalibreren van het aanraakscherm blijft het blokeren of slecht reageren als de Tungsten gesloten is. Dit doet zich voor bij elke applicatie die je in gesloten toestand zou moeten kunnen bedienen zoals bijvoorbeeld de calculator. Als je dan de Tungsten opent werkt het perfect en als je opnieuw sluit zit het terug vast. Ik heb gemerkt dat het bewegende deel met de knoppen glijsporen achterlaat op het schrijfgedeelte van het scherm. Volgens mij raakt het bewegende deel in gesloten toestand het schrijfgedeelte van het scherm en verstoort daardoor de werking van het aanraakscherm.

Heeft er nog iemand dit ervaren ? Zo ja wat is de oplossing ?

Met vriendelijke groeten.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 december 2002, 19:49
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
De oplossing is terugbrengen naar de winkel en een nieuw, goed werkend exemplaar vragen. Er zijn helaas behoorlijke problemen met de digitizer van de Tungsten|T. Voor de winkelier valt dit gewoon onder de 'Dead-On-Arrival' regeling van Palm.
Mijn vriendin is drie keer met de hare teruggeweest voordat we eindelijk een goede hadden.

- jp
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 december 2002, 19:58
Roeland Krul's schermafbeelding
Roeland Krul Roeland Krul is offline
Palmclub Borrelbaas
Model: Sony Clie PEG-SL10
 
Geregistreerd: 21 april 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 561
DRIE KEER??!! Nou dan wacht ik nog even totdat dat soort vervelende kinderziektes eruit zijn
__________________
Wacht nog even tot de UX50 betaalbaar wordt......
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023