Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 augustus 2002, 08:31
bakkerpalm
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Installatie probleem palm m500

Beste Mensen,

Ik ben nieuw hier, maar wat rondneuzen gaf mij nog geen voldoende antwoord op de vraag waar ik mee zit.

Ik heb een palm m500. Toen ik deze thuis op mijn windows PC installerde ging dat geweldig. Plug in USB en de software vraagt zelf de juiste cd. Installatie is perfect afgerond en alle functies werken.

Nu wil ik op het werk dezelfde cradle gebruiken en dus nam ik hem mee naar mijn werk (win98). Ik deed wederom de Cradle in de usb poort en wachtte....en wachtte... Maar niets, geen reactie. Ik heb toen maar handmatig de cd geïnstalleerd, maar nog werkt het niet.

In windows system wordt de palm ook niet weergegeven als systeem onderdeel. Toch staan de usb onderdelen wel in het systeem onder usb. Onder poorten zijn er echter geen usb poorten te zien. Als ik hardware toevoegen probeer, dan wordt de palm ook niet gevonden.

Het stomme is dat op de beide cd's die ik heb er nergens een .inf file staat om de palm handmatig toe te kunnen voegen.

Wat ook vreemd is is dat een scanner op dezelfde usb poort wel gewoon werkt. Maar ook met alle scanner onderdelen verwijderd blijft het USB gebeuren stil als ik de palm aansluit.

Iemand enig idee wat er fout gaat?

Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 augustus 2002, 09:19
bakkerpalm
Guest
 
Berichten: n/a
PROBLEM SOLVED

Na nog wat geklooi kwam plotseling handheld palm devices te staan in de handmatig toe te voegen hardware lijst. Na dit gedaan te hebben werkte het allemaal zoals het behoort.

Toch bedankt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 augustus 2002, 09:23
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Welkom op dit forum.
Meestal wordt er sneller gereageerd Maar goed te horen dat het je zelf gelukt is. Probeer trouwens wel wat na te lezen op dit forum over het syncen op twee PC's, want daar zitten wat haken en ogen aan.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 augustus 2002, 09:41
bakkerpalm
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt!!

Bedankt voor het warme welkom en de tip, ik zal die ter harte nemen en wat research doen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023