Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 maart 2008, 12:35
mvdenberg mvdenberg is offline
Lid
Model: Palm Zire21
 
Geregistreerd: 29 oktober 2007
Berichten: 16
Versamail en het downloaden van attachments

Sinds afgelopen week heb ik een raar probleem met Versamail.
Het begon met de melding die Versamail gaf: er was niet genoeg ruimte om nieuwe e-mailtjes binnen te halen. Mijn Versamail had toen 10 e-mailtjes in de inbox staan, die samen niet groter waren dan 500kByte. Idem voor de verzonden items folder. Voor de rest heb ik geen mappen/e-mailtjes.
De foutmelding vertelde dat ik programma's of berichten moest verwijderen. Het intern geheugen van de Palm Treo had nog ruim 50Mbyte vrij: de SD kaart nog een MB of 900.

Ik heb mijn mailaccount binnen versamail toen verwijderd en opniew aangemaakt. Ik heb ingesteld dat e-mailtjes niet groter mogen zijn dan 300kByte. Ik heb ingesteld dat 'de entire message' binnen gehaald moet worden (met een max van 300kbyte).
Wanneer ik nu een e-mailtje binnen krijg, wordt deze gedeeltelijk binnengehaald: eerst de eerste paar kilobtye (meestal 4 tot 7 kbyte). Vervolgens moet ik dan de rest van het bericht downloaden: dit is dan 1 of enkele kbyte(s).
Anders gezegd: een e-mailtje van 12 kbyte wordt dus niet in 1 keer binnengehaald maar moet ik handmatig nog bij syncen.

Ik heb de accu uit mijn tero gehaald zodat ik zeker weet dat de Treo goed en vers is opgestart. Ik heb de waarde van 300Kbyte ook vergroot naar 500kbyte: dit heeft niet geholpen.

Wat zie ik over het hoofd?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023