Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01 november 2005, 19:57
Bob_Basli Bob_Basli is offline
Senior lid
Voornaam: Arjan
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 23 december 2003
Locatie: Dronten
Berichten: 62
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
Zakelijke uitstraling of niet... ik vond (vind) het ferm vervelend dat je die slider (bijna) iedere keer moet openen (chack = open; chack = dicht). Niet echt zakelijk vind ik...
Goed lezen de volgende keer, de T|X heeft een zakelijke uitstraling en die heeft geen slider.
En je kan natuurlijk altijd grafitty Anywhere gebruiken. Deed ik ook en die slider ging bijna nooit open.
  #22  
Oud 01 november 2005, 20:54
brinkey brinkey is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Locatie: Putten
Berichten: 43
Dank voor de antwoorden. Ik ben bijna overtuigd. Met fw bedoelde ik wifi, tikfoutje.

Nog een aanvullende vraag mbt tomtom. Welke carhouder bevelen jullie aan. Het liefst probeer ik de draden achter het dashboard weg te stoppen zoals bij een carkit.
  #23  
Oud 01 november 2005, 21:14
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
kijken op www.dell.nl of .be
of op www.expansys.be

Hoewel het geld steekt in mijn broekzakken, kan ik wel nog wachten tot een actie van dell...
hou dat geld maar in je broekzakken
De energieservice langsgehad om de cv na te kijken. Die kerel was altijd 2 minuten bezig om de bon uit te schrijven na gedane arbeid, nu is was hij bijna een kwartier bezig met zijn windowspda om online de gegevens naar kantoor te sturen en vervolgens was de batterij ook nog leeg en dat 's ochtends om 11.00

Werkt toch wel lekker dat windowsmobile, echt een energievretertje.

kees
  #24  
Oud 01 november 2005, 21:48
Frank's schermafbeelding
Frank Frank is offline
Forumbikkel
Voornaam: Frank
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 augustus 2003
Locatie: Breda
Berichten: 383
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
hou dat geld maar in je broekzakken
De energieservice langsgehad om de cv na te kijken. Die kerel was altijd 2 minuten bezig om de bon uit te schrijven na gedane arbeid, nu is was hij bijna een kwartier bezig met zijn windowspda om online de gegevens naar kantoor te sturen en vervolgens was de batterij ook nog leeg en dat 's ochtends om 11.00

Werkt toch wel lekker dat windowsmobile, echt een energievretertje.

kees
Een dergelijke conclusie baseren op iemand die (misschien) niet weet hoe hij zijn PPC moet gebruiken, is naar mijn mening iets te kort door de bocht.
Als je Windows Mobile als energievreter wilt bestempelen, gebruik dan tenminste betrouwbare gegevens. Ik denk dat de verschillen minder groot zijn dan je wellicht denkt.
  #25  
Oud 01 november 2005, 22:37
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik vind het hier wel weer voldoende. Dit gaat weer hard de kant op van de zoveelste PocketPC vs. Palm-thread en de laatste postings voegen m.i. niets meer toe. Brinkey meldt dat hij geholpen is, dus dat lijkt me een mooi moment om de thread te sluiten.

Brinkey: over carholders is al voldoende geschreven op het forum, maar mocht je er met de zoekfunctie echt niet uitkomen, dan mag je een nieuwe discussie plaatsen.

//slotje
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023