Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05 september 2005, 21:11
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Tungsten XX

Zou het toch waar zijn... de tungsten xx?
Op www.pdashop.nl is de T5 'tijdelijk uitverkocht'... Ongeveer 10 dagen geleden was hij (op de www.pdashop.be met €20... gezakt...
Is dit toeval, of komt de T7 er echt aan?!
IKKE ben benieuwd!
  #2  
Oud 05 september 2005, 21:13
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Het is er wel de tijd voor, maar dan zou het nog een maandje moeten duren (oktober).

Waarom trouwens een T7, en geen T6?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
  #3  
Oud 05 september 2005, 21:25
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Het is er wel de tijd voor, maar dan zou het nog een maandje moeten duren (oktober).

Waarom trouwens een T7, en geen T6?
Dat ik het bij god niet weet... Ik dacht dat ze de T6 gingen overslaan? Had ik ergens gelezen op een forum...
In ieder geval wacht ik erop! Ik gebruikte dit weekend een yakuma pocket pc van mijn schoonbroer. Eerste ervaringen... Leuk! Klaar helder scherm, ligt goed in de hand, snel, prima toestel... maar kan niet echt werken met excel (toont geen grafieken, blijkbaar komt dit in windows mobile 5). Ik begon te twijfelen... dus ik wacht af om die T7 (of T6) te kopen. (De lifeDrive lijkt me niet echt iets met die harddisk)
  #4  
Oud 05 september 2005, 21:54
khouten
Guest
 
Berichten: n/a
Hier zijn alvast de ""spyphoto's"" ....

http://www.engadget.com/entry/1234000700048062/
  #5  
Oud 05 september 2005, 22:00
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khouten
Hier zijn alvast de ""spyphoto's"" ....

http://www.engadget.com/entry/1234000700048062/
dat hadden we inderdaad al eens gezien

ik kan alleen niet wachten tot ik echt weet op welk tijdstip het nieuw speelgoedje uitkomt...

ik kreeg namelijk groen licht voor een nieuwe van mijn boekhouder (lees: echtgenote )
  #6  
Oud 05 september 2005, 22:16
namruuh's schermafbeelding
namruuh namruuh is offline
WM6 overloper
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 08 juni 2003
Berichten: 274
Ik kan me niet herinneren dat pdashop.nl ooit vooruitliep op een nieuw model. Zij zijn ook maar een 'gewone reseller' van PalmOne producten, en via bijvoorbeeld palm.com is-ie nog wel te koop...


.. ik zie dat bij pdahuis.nl de voorraad T5's ook op is. Toeval of niet? Nu begin ik te twijfelen

/me heeft van zichzelf ook groen licht om een nieuwe te kopen!

edit: amazon.com heeft ze nog gewoon op voorraad, dus ik denk dat we nog even moeten wachten!
  #7  
Oud 05 september 2005, 22:18
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik voorspel een nieuwe woedeaanval van hardcore Palmers als blijkt dat de Tungsten|xx een T5 met Wifi is.

Misschien kon de Sony TH55 twee jaar geleden geen DivX afspelen, maar de rest deed hij toch verrekte goed in vergelijking met huidige modellen.

/me mist zijn TH55
__________________
FoleoCentral.com
  #8  
Oud 05 september 2005, 22:19
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
de treo 600 is ook nog te koop op palm belgië....
  #9  
Oud 05 september 2005, 22:20
namruuh's schermafbeelding
namruuh namruuh is offline
WM6 overloper
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 08 juni 2003
Berichten: 274
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Ik voorspel een nieuwe woedeaanval van hardcore Palmers als blijkt dat de Tungsten|xx een T5 met Wifi is.
Daar zou ik al blij mee zijn hoor. De T5 voldoet voor 80% aan wat ik zoek in een Palm, de LifeDrive gaat me net te ver met zijn microdrive...
  #10  
Oud 05 september 2005, 22:24
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
/me mist zijn TH55
En volgens mij moet jij je profiel ook nog aanpassen

Maar even serieus, als de nieuwe Tungsten enkel een T5 met Wifi is zoals Gazpacho aangeeft, vind ik dit verre van netjes van Palm. Maar goed, ik denk dat we moeten afwachten, kopen zal ik em in ieder geval niet, net zoals ik de T5 en de LifeDrive heb overgeslagen. Voorlopig zie ik nog geen waardige vervanger voor mijn Treo 650.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
  #11  
Oud 05 september 2005, 22:32
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus
En volgens mij moet jij je profiel ook nog aanpassen

Maar even serieus, als de nieuwe Tungsten enkel een T5 met Wifi is zoals Gazpacho aangeeft, vind ik dit verre van netjes van Palm. Maar goed, ik denk dat we moeten afwachten, kopen zal ik em in ieder geval niet, net zoals ik de T5 en de LifeDrive heb overgeslagen. Voorlopig zie ik nog geen waardige vervanger voor mijn Treo 650.

Groeten,

Jaap
er moet iets meer zijn dan alleen maar wifi erbij. ik hoop op 1GB en wat meer ram... of sla ik de bal mis?
  #12  
Oud 06 september 2005, 00:58
The Rocker's schermafbeelding
The Rocker The Rocker is offline
Persona non grata
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 11 juli 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
grafieken, blijkbaar komt dit in windows mobile 5).
WM 5.0 moet nog uitkomen in het najaar. Hp heeft al uitgesteld tot Maart 2006 Waarschijnlijk bedoel je Windows Mobile 2003(SE)

The Rocker.
  #13  
Oud 06 september 2005, 01:12
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
er moet iets meer zijn dan alleen maar wifi erbij. ik hoop op 1GB en wat meer ram... of sla ik de bal mis?
Het is vrij stil rond deze Tungsten|XX...

Of dat een goed teken is of niet? Als ie goeie specs had, dan zou je denken dat iemand eerder geneigd is de boel uit te lekken dan als het een elektronische ruitenkrabber met wifi is.

Nog even 2-4 weekjes wachten op de eerste officieuze berichten en dan rond october de officiele herfstcollectie van Palm.
__________________
FoleoCentral.com
  #14  
Oud 06 september 2005, 08:38
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Rocker
WM 5.0 moet nog uitkomen in het najaar. Hp heeft al uitgesteld tot Maart 2006 Waarschijnlijk bedoel je Windows Mobile 2003(SE)

The Rocker.
Even bij de buren kijken... windows mobile 5 komt er wel degelijk aan:
http://www.pocketinfo.nl/artikel/4166
maar het blijft een gepruts met de layout van de documenten (al zeggen ze het niet met zoveel woorden...
  #15  
Oud 06 september 2005, 10:01
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Gek is dat: als pdashop.nl de T5 'tijdelijk uitverkocht' is, dan is dat hier meteen nieuws, terwijl de Zire21 al een tijdlang uit het overzicht van geleverde modellen is en daar wordt met geen woord over gerept

Van de T6 verwacht ik trouwens wat de geruchten zeggen: een T5 met Garnet 5.4, 312MHz-processor en Wifi. Goed zat voor mij voor de komende paar jaar (jaja, ik weet ook wel dat Cobalt... kwijl... kwijl...).

Anyway: ik ben volgende week een weekje op vakantie alwaar ik verstoken zal zijn van internet. Bij terugkomst verwacht ik minstens een Palmclub-preview van de T6. Begin oktober ben ik jarig en dit lijkt mij een heel fijn cadeautje.
__________________
WM is een drieletterwoord

Laatst gewijzigd door digilb; 06 september 2005 om 10:38.
  #16  
Oud 06 september 2005, 10:11
namruuh's schermafbeelding
namruuh namruuh is offline
WM6 overloper
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 08 juni 2003
Berichten: 274
Tja, het is al een tijdje relatief stil rond de nieuwe lichting Palms, dus wordt iedere 'hint' in die richting aangegrepen om een nieuwe geruchtenstroom op gang te helpen...

Ikzelf zit ook te springen om een vervanger van mijn T|T, en de T|6/7/X/XX kon wel eens een heel goede kans maken...

Ik sluit me trouwens helemaal aan bij digilb: ook ik ben een weekje internetvrij op vakantie, en mijn verwachtingen daarna zijn hoog
  #17  
Oud 06 september 2005, 10:32
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digilb
Gek is dat: als pdashop.nl de T5 'tijdelijk overkocht' is, dan is dat hier meteen nieuws, terwijl de Zire21 al een tijdlang uit het overzicht van geleverde modellen is en daar wordt met geen woord over gerept
De reden is vrij eenvoudig, ik kijk nooit niet, never de never naar de Zire reeks. Het fungehalte is te hoog van deze reeks. Geef mij maar de Tungsten reeks. Treo is niet aan mij besteed... geef mij maar een 320x480 schermpje.
  #18  
Oud 06 september 2005, 11:10
Tarzan
Guest
 
Berichten: n/a
Net nou ik toch besloten heb een T5 als opvolger te kopen. Weet iemand waar ik 'm wel nog kan bestellen voor ongeveer zo'n 310 euro?
  #19  
Oud 06 september 2005, 12:06
namruuh's schermafbeelding
namruuh namruuh is offline
WM6 overloper
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 08 juni 2003
Berichten: 274


http://www.tweakers.net/pricewatch/97580
  #20  
Oud 06 september 2005, 13:17
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tarzan
Net nou ik toch besloten heb een T5 als opvolger te kopen. Weet iemand waar ik 'm wel nog kan bestellen voor ongeveer zo'n 310 euro?
Waarom wacht je geen maandje? Dan heb je een betere voor +/- hetzelfde geld. Of je koopt dan alsnog een T5 die wellicht in prijs is gezakt vanwege de komst van de T6.
__________________
WM is een drieletterwoord
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023