Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 november 2007, 22:17
LGB
Guest
 
Berichten: n/a
Callibreren scherm van de TX

Hallo mensen,

ik heb sinds een paar maanden een TX, heb er erg veel plezier van, maar ik ben de laatste tijd tegen een vervelend punt aan gelopen. Ik weet niet of dit sinds kort speelt of dat het altijd al zo was, het is me gewoon pas opgevallen.

Als ik via Prefs op touchscreen klik en ik calibreer zo m'n scherm zodat hij weet waar m'n stylus het scherm raakt lijkt alles OK te gaan. Ook bij het normale gebruik geen problemen. Maar zit ik in full-screen mode en ik probeer bijvoorbeeld een nieuwe task toe te voegen, dus ik klik op New dan wil hij dat nog wel eens oppakken alsof ik met m'n stylus op het knopje daaronder (Find of Menu) druk. Zeer vervelend. Ik moet nu telkens iets boven het knopje richten om de knop in te drukken.

Ik kan bij het calibreren wel opzettelijk mis gaan klikken zodat het wel lijkt te kloppen, maar eigenlijk is dat geen doen. Ik snap ook niet helemaal waarom tijdens het calliberen het graffiti gedeelte omhoog komt. Op deze manier callibreer je ook enkel op de bovenste helft van het scherm... Toch jammer.

Weet iemand hier wat aan te doen? Ik zou toch graag zien dat die knopjes normaal werken...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 november 2007, 08:15
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Dit is een bekend probleem , zeker bij de T|X. Zelf gebruik ik PowerDigi van PalmPowerups. Werkt goed.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 november 2007, 13:20
LGB
Guest
 
Berichten: n/a
Oke, geluk bij een ongeluk dat het probleem vaker voorkomt en er dus tooltjes voor zijn...

maar zijn er geen freeware tooltjes, ik heb niet echt zin om te betalen voor een fix van een bug in een toch best wel duur apparaatje...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023