Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08 oktober 2007, 23:45
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
Ah, begreep het al niet helemaal. De krusell past in elk geval perfect. Die is dan ook productspecifiek.
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
  #22  
Oud 09 oktober 2007, 20:28
Vadigor Vadigor is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 04 oktober 2007
Berichten: 38
Bedankt voor de tip. ^^

Zojuist bericht gekregen van Palm dat ie verstuurd is, nu maar hopen dat ie er morgen al is, dan is er iemand thuis om hem in ontvangst te nemen. (en kan ik er zo snel mogelijk mee beginnen werken natuurlijk =p)
Met citaat reageren
  #23  
Oud 10 oktober 2007, 19:10
Vadigor Vadigor is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 04 oktober 2007
Berichten: 38
Le nouveau Palm est arrivé! xD

Nu nog 3 uur laten opladen en ik kan beginnen, ik zal eerst maar een paar dagen van software afblijven, hoewel ik de Palm OS al tamelijk goed ken.

Ik moet zeggen dat die cover die erbij komt er maar raar uitziet en nagenoeg onmonteerbaar...
Update: Maar dat is ondertussen al gelukt ^^

Is het overigens het best om die Screen protector die erbij komt erop te zetten of kan ik zonder? (met die verhalen over schermen met 'eeltplekken' op denk ik dat ik hem er misschien beter op zet)
Met citaat reageren
  #24  
Oud 10 oktober 2007, 20:55
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Veel Palmclub'ers gebruiken een screenprotector, maar de meeste niet de meegeleverde. Populair zijn die van bijv. Brando (even zoeken op dit forum).
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
  #25  
Oud 10 oktober 2007, 21:39
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
Ik gebruik een Brando screenprotector. Ik had al ervaring met dat merk. Heb eerst de palmprotector wel gebruikt, maar deze zorgt voor schitteringen in het scherm die de Brando weghaalt.
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
  #26  
Oud 10 oktober 2007, 22:08
Vadigor Vadigor is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 04 oktober 2007
Berichten: 38
Ik denk dat ik inderdaad maar zo'n screen protector ga aanschaffen.

Is het overigens normaal dat het rubber van de stylus schijnbaar wat wrijving veroorzaakt? Het ligt er waarschijnlijk gewoon aan dat ik nu met een rubber-stylus werk in plaats van het plastic van de 31. ^^
Met citaat reageren
  #27  
Oud 11 oktober 2007, 15:12
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
De wrijving die jij bedoelt, zal inderdaad door het ander soort materiaal komen. Het was me nog nooit opgevallen eigenlijk dat de stylus van de TX een ander gevoel geeft dan een hard plastiken. Heb dan ook even de situatie nagebootst die jij bedoelt en inderdaad de TX-punt is wat stroever waardoor het gevoel van wrijving ontstaan.
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
  #28  
Oud 11 oktober 2007, 18:05
pda_mart's schermafbeelding
pda_mart pda_mart is offline
Lid
Voornaam: Mart
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 december 2003
Locatie: Oegstgeest
Berichten: 46
Brando screenprotection

[quote=Vadigor;184310]Ik denk dat ik inderdaad maar zo'n screen protector ga aanschaffen.

Als je deze in HongKong besteld bij Brando, heb je er twee voor de prijs van één in Nederland. En de verzending? Mijn ervaring is binnen een week op de deurmat.
Met citaat reageren
  #29  
Oud 11 oktober 2007, 19:55
Vadigor Vadigor is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 04 oktober 2007
Berichten: 38
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarB Bekijk bericht
De wrijving die jij bedoelt, zal inderdaad door het ander soort materiaal komen. Het was me nog nooit opgevallen eigenlijk dat de stylus van de TX een ander gevoel geeft dan een hard plastiken. Heb dan ook even de situatie nagebootst die jij bedoelt en inderdaad de TX-punt is wat stroever waardoor het gevoel van wrijving ontstaan.
Dat dacht ik al, ik ben het nu al wel min of meer gewoon, maar het verschil is wel markant als je overschakelt. ^^


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pda_mart Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vadigor Bekijk bericht
Ik denk dat ik inderdaad maar zo'n screen protector ga aanschaffen.
Als je deze in HongKong besteld bij Brando, heb je er twee voor de prijs van één in Nederland. En de verzending? Mijn ervaring is binnen een week op de deurmat.
Ik denk dat ik inderdaad daar maar een protector ga bestellen, qua prijs zijn die inderdaad sterk, ik hoop van kwaliteit ook =p


Ik dacht dat ik wel een paar dagen zonder extra software zou kunnen, maar ik ben nu 24 uur verder en ik heb TCPMP er al opstaan en ga nu het hele pakket maar afgaan.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 12 oktober 2007, 00:10
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
De screenprotector die erbij zat, deed bij mij prima zijn werk. Ik hoor iedereen altijd spreken over Brando screenprotectors, maar die van palm waren voor mij best in orde hoor.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023