Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 mei 2003, 13:42
P.P.Oostveen
Guest
 
Berichten: n/a
Question 505 en navigator (laden vanaf kaartje??)

Beste medelezers
Ik heb een M505 en ben nog steeds aan het klungelen met TomTom navigator (routeplanner). Citymapskaarten van mijn kaartje halen gaat perfect en met behulp van McFile snel en gemakkelijk.
Anders is het wanneer ik een route van mijn geheugenkaartje wil laden. Dan krijg ik telkens het bericht dat ik een nieuwe route van de CD-rom moet halen; ook wanneer ik een softreset heb gedaan.
Wie kan mij uit de brand helpen; of is het niet mogelijk om de routes vanaf je geheugenkaartje in de Palm te laden??
Alvast bedankt voor het meedenken
NB Ik heb inmiddels ook MSMount geinstalleerd en dat werkt in combinatie met de kaarten echt perfect; het scheelt gewoon een hoop copy en del gedoe.
Peter-Paul Oostveen, Wateringen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 mei 2003, 16:55
JohanE JohanE is offline
Just some member
Voornaam: Johan
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 07 januari 2002
Locatie: Westland
Berichten: 103
Heb je het ondertussen al aan de praat, of heb je nog hulp nodig? Ik woon in de buurt van wateringen en heb alles draaiend (tomtom citymaps en route).

Groet,

Johan
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 mei 2003, 18:03
P.P.Oostveen
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi Johan
Gelukkig heb ik alles draaiende nu. Gek toch, heb overwogen om een 16 mb te laten plaatsen of zelfs een 32MB in Amerika. Zat maar te kloten met geheugen en zo.
Nu staan er meerdere kaarten en routes (benelux en frankrijk) op mijn geheugenkaartje (32 MB) en ik heb op mijn Palm M505 nog 3.7 MB over. Ben beslist geen kind meer maar voelde me als een kind zo rijk.
Het kan toch gek lopen in zo'n middag toch?
Ben wel benieuwd of ik nog meer kan besparen op ruimte.
Heb Agendus, Avantgo en Worldmate (programma's die mee synchroniseren). Die kunnen toch niet op het kaartje??
Vriendelijke groet en bedankt voor het meedenken
Peter-Paul Oostveen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 mei 2003, 19:55
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
Heb Agendus, Avantgo en Worldmate (programma's die mee synchroniseren). Die kunnen toch niet op het kaartje??
Nee, programma's met de zogenaamde conduits (een lijst van conduits kun je zien door met rechts op je Hotsyncsymbool te klikken en vervolgens op custom) kunnen niet op een geheugenkaart.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 mei 2003, 23:27
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Met Launcher X kun je geloof ik weer wel de programma's met een conduit op de kaart zetten. Daarmmaak je in het geheugen een shortcut naar het programma op de kaart. Zo ziet de conduut het programma staan en gaat de synchronisatie wel gewoon lopen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023