Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 oktober 2012, 14:24
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Afscheid...

Beste forumleden,

Met gemengde gevoelen deel ik jullie mede dat ik na 12 jaar afscheid heb genomen van Palm en diens erfgenamen.
Ik ben nu een iPhone 4S aan het optuigen..

Ik draag het webOS platform nog steeds een warm hart toe, maar wilde niet langer wachten of het nog iets zou worden voor mijn Pré3. De berichten zijn wat dat betreft helaas niet hoopvol. Daarbij liep ik er steeds meer tegenaan, dat zaken zijn verouderd, bijvoorbeeld de browser. Het werkte gewoonweg niet meer 'lekker'... Zelf ben ik ook niet vaardig en technisch genoeg om het allemaal te gaan 'tunen'.
Na het gedoe met HP is het m.i. nooit meer goedgekomen met Palm en webOS...Augustus 2011 was wat dat betreft vergelijkbaar met de aanvaring van de Titanic met de ijsberg..
Ik zal het multitasking echter zeker gaan missen, evenals de goede display van de Pré3.
Het grappige was dat ik op het Apple forum, iCulture.nl, ook weer een oude bekende tegenkwam: Jean-Paul Horn, destijds een van de grondleggers van Palmclub.nl.

Binnenkort zal ik mijn spulletjes, waaronder een Pre Classic en de Pre3 met toebehoren hier op het Palmclub forum te koop aanbieden.
Rest me jullie allemaal te bedanken voor de hulp en ondersteuning in de afgelopen jaren. Ik zal het nieuws rondom webOS zeker blijven volgen, want ik gebruik nog steeds een Touchpad die ik blijf koesteren.
Misschien komen we uiteindelijk elkaar toch weer ergens tegen, want als webOS een goede ondersteuning krijgt en houdt én hardware onafhankelijk wordt, zal het zeker iets worden!

Groet,
Lex Kamphuis, a.k.a. apeka
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 oktober 2012, 15:53
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Hallo Lex,

Zolang je de TouchPad nog hebt zien we je hier vast nog wel voorbijkomen.

Ik hoop dat de iPhone gaat bevallen. Voor NL apps zou ik ook over willen stappen, maar voorlopig ben ik nog tevreden met de Pre3.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 oktober 2012, 16:20
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Jammer, maar wel begrijpelijk. webOS biedt momenteel geen perspectief voor de gemiddelde gebruiker, hoogstens als speeltje voor techneuten óf een nichemarkt. Hopelijk verandert er ooit nog iets, maar voorlopig houd ik vast aan m'n Pre3. Tenzij iemand me gaat dwingen

Succes bij iCulture, inderdaad opgericht door dezelfde personen die jarenlang de Palmclub draaiende hielden Dat geldt overigens ook voor AndroidPlanet.nl.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 oktober 2012, 13:54
rx_shorty's schermafbeelding
rx_shorty rx_shorty is offline
Pre 3!
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 19 juli 2004
Locatie: Barendrecht
Berichten: 496
Hoi Lex,

Ik ben ook afgestapt van WebOS.
Hoe mooi het ook allemaal is, het is te stil en te weinig vooruitgang.
Zelf ben ik nu naar de Nokia N9 gegaan, ook niet al te veel beweging in het platform maar meer hoop en progressie dan WebOS.

Android heb ik geprobeerd, vind ik omslachtig werken en iOS vind ik te gesloten, en veels te duur.
__________________
Life is sweet...!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 oktober 2012, 23:09
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Hi Lex,

Jammer, maar begrijpelijk. Veel plezier met de 4S een wees zuinig op je Touchpad!

Ik blijf nog wel even hangen totdat m'n Touchpads en Prē3's het echt begeven

Grtz.
Ries
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023