Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 mei 2006, 21:45
Picaso
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Dutch Piloc

Probeer Demo Versie Dutch Piloc te downloaden op mijn Palm tungsten E2, tot zover geen probleem, echter voor de Tungsten E2 ontbreekt het bestandje full.prc. Waar moet ik dit vandaan halen?hmmm
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 mei 2006, 21:52
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Wat dacht je van de makers van Dutch Piloc?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 mei 2006, 22:08
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Full.prc wordt gewoon in je Piloc pakket aangeleverd, mits je het Pakket legaal verkregen hebt uiteraard.

http://www.palmclub.nl/reviews/447/P...p-je-Palm.html
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 mei 2006, 23:19
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Picaso
Probeer Demo Versie Dutch Piloc te downloaden op mijn Palm tungsten E2, tot zover geen probleem, echter voor de Tungsten E2 ontbreekt het bestandje full.prc. Waar moet ik dit vandaan halen?
Zover ik het begrijp zorgt full.prc ervoor dat van jouw demo versie, een FULL version wordt gemaakt. Hiervoor moet je dus betalen
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 mei 2006, 19:38
Picaso
Guest
 
Berichten: n/a
Dutch Piloc Full.pr

Niemand kent het probleem waarschijnlijk. Als je op deze site http://dutch.palm.penreader.com/Dutc...for_PiLoc.html kijkt zou je de Demo Versie van Dutch Pilot voor Palm tungsten E2 volkomen legaal kunnen downloaden, echter bij het downloaden voor tungsten E2 ontbreekt het bestandje Full.prc. Het bestandje ergens anders uithalen werkt niet. Ik vraag me dus af als ik dit stukje software koop of dit bestandje hierin wél aanwezig is? Zou iemand mij nog verder kunnen/willen helpen?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 mei 2006, 19:42
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
De TT5 versie is ook een 'Lite' versie, en nog een paar andere modellen hebben een "Lite" versie te downloaden. Het ligt dus niet aan de TE2 download.

Wanneer op de site verder niet uitgelegd wordt wat het verschil is tussen de Lite en Full versie, dan krijg je je beste antwoord door de vraag te stellen aan Piloc zelf.

EDIT
Of je kunt ook gebruik maken van de een na best bewaarde geheim van elke website, de PilocFAQ sectie:

http://support.penreader.com/cgi-bin...oc&fullLite.qa

En daar vind je ook je antwoord.

Citaat:
Q: What is the difference between Lite and Full versions of PiLoc?


Answer:

The difference is the following: Full version includes interface translation and other features of Lite version. With Lite version you can read and write in different applications using your special national characters.

These two versions have no difference in price. And if you buy Lite version, you can after that upgrade it for free to Full version.

Full version of PiLoc exists for several languages and several mobile device types. Not for all! So if this version will be released some time for your devise - you'll be able to get it for free.


__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 22 mei 2006 om 19:57.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 30 mei 2006, 21:31
Picaso
Guest
 
Berichten: n/a
[quote=Gazpacho]De TT5 versie is ook een 'Lite' versie, en nog een paar andere modellen hebben een "Lite" versie te downloaden. Het ligt dus niet aan de TE2 download.

Wanneer op de site verder niet uitgelegd wordt wat het verschil is tussen de Lite en Full versie, dan krijg je je beste antwoord door de vraag te stellen aan Piloc zelf.

[edit]Of je kunt ook gebruik maken van de een na best bewaarde geheim van elke website, de PilocFAQ sectie:

http://support.penreader.com/cgi-bin...oc&fullLite.qa

En daar vind je ook je antwoord.


Erg goed bedoelde antwoorden, en dit allemaal is onderzocht en bekeken, inmiddels de originele Dutch piloc gekocht. maar ook dáárin ontbreekt de filr Full.prc. inmiddels in hevige email correspondentie met Customer Support Service van support_team@penreader.com> .
Met citaat reageren
  #8  
Oud 30 mei 2006, 21:42
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Mooi, dat is ook de enige juiste stap om te zetten op dit moment.

Laat je het even weten wat daaruit komt, zodat andere mensen ook van de informatie kunnen profiteren?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023