Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21 mei 2006, 09:59
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
Treo 650 geen goede telefoon?

Na een hele tijd met plezier met mijn T2 gewerkt te hebben was ik overstag gegaan toen mijn T2 in de spoelbak kwam en overleed.
Zo dacht ik nu is het tijd voor de treo 650 en ik moet zeggen een zeer soepel lopende PDA !!! let wel pda,geen telefoon!!! ik heb in 14 dagen twee treo's gehad en je kan er gewoonweg niet fantsoenlijk mee bellen(ik zit dus wel bij KPN)
Het lijkt wel of hij elk gesprek eerst op moet bouwen,de eerste 4 tot 5 seconden hoor je dus niks van een gesprek,en ook is er regelmatig geen tot zeer slecht bereik.
En nu!!!
Ik heb mijn treo maar weer ingeleverd en een andere telefoon genomen en ga maar weer op zoek naar een ''gewone'' palm.
Jammer Palm,maar telefoons moeten jullie nog leren maken
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 mei 2006, 10:08
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick B
.......Het lijkt wel of hij elk gesprek eerst op moet bouwen,de eerste 4 tot 5 seconden hoor je dus niks van een gesprek,en ook is er regelmatig geen tot zeer slecht bereik..........:
Merkwaardig, er is best wat aan te merken op de Treo 650, maar deze zaken herken ik niet. Jammer dat je dit forum niet voor het terugbrengen hebt geraadpleegd.
Had je Bluetooth soms aan en de headset in de buurt en moest je elke keer op cancel headset drukken?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 mei 2006, 10:10
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Die 4 tot 5 seconden komen mij niet bekend voor. Voordat de telefoon aan de andere kant overgaat duurt het enkele seconden, maar dat heb je bij elke GSM. Zodra hij overgaat, zijn er verder geen problemen meer.

Had je veel software geïnstalleerd?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 mei 2006, 10:49
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
@ Bram
Ik had een paar keer de test gedaan na een harde reset en ook toen was de ontvangst hetzelfde,dus geen software probleem

@Dick99999
Bleutooth had ik vrijwel altijd uit,en verder geen enkel probleem met de treo van wat voor meldingen dan ook.
Ik heb wel het forum geraadpleegd maar zelf niks gevraagd,daar moet ik je gelijk in geven.


Wat betreft de ontvangst ik woon en werk in een bosrijke omgeving nabij een militaire vliegbasis,KPN gaf deze dingen aan als slechte ontvangst redenen.
Al mjn Nokia's hebben hier nog nooit een probleem mee gehad!!!!!

Morgen ligt mijn nieuwe Nokia klaar ,maar blij ben ik er niet mee,ik had liever een naar behoren werkende treo gehad.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 mei 2006, 15:03
clemento's schermafbeelding
clemento clemento is offline
Senior lid
Voornaam: Jan
Model: Palm V
 
Geregistreerd: 07 mei 2006
Locatie: Bij Arnhem
Berichten: 77
Ik kan met de Treo 650 fantastisch bellen. Alleen idd even opletten dat BT uitstaat als je "gewoon" wil bellen want dan wordt de headset geactiveerd als deze in de buurt ligt.
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 mei 2006, 15:13
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Sinds de update naar v1.20 is Volumecare op zich niet nodig om de andere kant een beetje verstaanbaar te maken, maar het is nog steeds prettig om de volume wat te boosten. Als ik mijn vriendin met mijn Treo laat bellen naar mij op mijn Sony Ericsson dan klinkt het geluid op zich niet perfect, maar zeker niet heel slecht.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023