Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 februari 2009, 18:44
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
SplashID desktop (Windows) start ineens niet meer..

Hallo,

Mijn SplashID v. 4.16 desktop op mijn Windows XP PC start niet meer...
Vanmorgen nog geen probleem, maar toen ik vanmiddag de SplashID desktop wilde starten, kreeg ik geen gegevensscherm meer te zien. Na het dubbelklikken op het SplashID icoontje op mijn bureaublad (of via Start -> Menu -> Programma's) startte wel de SplashID login popup met het wachtwoord veld. Nadat ik hier het juiste wachtwoord had ingetikt en op OK klikte verscheen heel even het zandlopertje maar daarna geen reactie meer....
Op mijn Palm Treo kan ik het programma wel gewoon openen en er wordt ook gesynchroniseerd met de desktop.
Ik heb al van alles geprobeerd: software verwijderen en opnieuw installeren, en zelfs een system restorepoint teruggezet, maar niets helpt...
Ik snap er helemaal niets van hoe dit van het ene moment op het andere niet meer werkt.
Misschien is er een SplashID gebruiker, die een idee en/of oplossing heeft?
Ik gebruik het programma erg vaak, dus zit hier echt met een probleem...
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 februari 2009, 07:23
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Voorleggen aan SplashData. Ze hebben mij goed geholpen toen SplashId uitkwam voor de Mac. Ik had hetzelfde probleem. Moest vrij diep allerlei mappen in om zaken op te ruimen. Pluspunt is dat de database intact is gebleven.

Succes, gr, Roel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 februari 2009, 08:44
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hallo Roel,

Ik heb inderdaad dit probleem ook voorgelegd aan SplashData en nog gisteravond laat kwam er een antwoord. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het kwam erop neer dat ik de sdb-file moest weggooien en daarna opnieuw de desktop opstarten. SplashID opende toen met een leeg scherm. Ik wacht nu even de volgende instructies af. Gelukkig maak ik regelmatig backups.
Ik kreeg het wel even benauwd, want in de loop der jaren is mijn SplashID database is onmisbaar voor me geworden. Ondanks de kritiek op SplashID vind ik het nog steeds een fijn programma. Ik kan ook geen alternatief bedenken met dezelfde functionaliteit.
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023