Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25 februari 2003, 07:52
feep
Guest
 
Berichten: n/a
CLEmail conduit

Wie kan mij helpen??

Ik heb laatst CLIEmail gedownload voor mijn T625C, en ik vind het een super programma! Je kan er via infarood mail mee op halen en blijkbaar ook syncen met je outlook inbox, en dan alleen de berichten van een aantal dagen terug tot heden. Dit laatste is mij alleen nog niet gelukt omdat ik geen conduits heb voor dit programma. Ik ben hier uitvoerig naar opzoek geweest op dit forum, andere forums (http://www.cliesource.com/) en bij download pagina's. Ik heb maarliefst 1!!! link gevonden en dat was nog een dode ook

Nu is mijn vraag: Kan iemand die CLIEmail op zijn bijgeleverde cd-rom heeft staan (volgens mij bij de NX70???) mij het programmaatje leveren waar ik de conduits op mijn pc mee inkan stellen???

Ik dank u bij voorbaat hartelijk!!!

Groeten Fabian
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 februari 2003, 16:45
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Krijg je niet, zoals in de meeste programma's de conduit opties te zien in de "custom" opties van intellisync (lite)?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 februari 2003, 20:21
feep
Guest
 
Berichten: n/a
niet bij intellisync...

Bij intellisync heb ik niks gevonden, en op de forums op cliesource gaat het ook de ronde dat er een te installeren conduit programma is.....
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 februari 2003, 09:27
feep
Guest
 
Berichten: n/a
vergeet CLIEmail!!!

Bij deze eindig ik deze zelf gestarte thread (niet dat er veel te lezen was) want ik heb cliemail vervangen door Versamail, en deze doet precies wat ik wil!! Je kan met je mobieltje je email checken, en hij synct met outlook. en je kan de data van de naar je palm te laden mail specificeren, dus niet ineens je hele inbox!!!

Groeten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023