Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24 augustus 2002, 12:28
maltje
Guest
 
Berichten: n/a
Docs to go

Ik heb dit progje op mijn Palm staan,maar bij zowel sheet to go ,sheet view als slideshow staan de bestanden die ik gemaakt heb in exel.Is dit normaal?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 augustus 2002, 11:36
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
WordToGo is het onderdeel voor Word-documenten en SheetToGo voor Excel-sheets! Controleer zonodig even of Documents en WordToGo ook geinstalleerd zijn. Door Documents te starten kun je bij je documenten komen en van daaruit wordt de juiste toepassing gestart, afhankelijk van het type document.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 augustus 2002, 13:26
Palmfanatic's schermafbeelding
Palmfanatic Palmfanatic is offline
Forumbikkel
Voornaam: Steven
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 25 januari 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Ja, dit is normaal. Heb ik ook, alle documenten (.doc's, .xls enz) worden in elke app van docs to go weergegeven.
__________________
-Steven
Palm Tungsten|T, Palm m505, Palm V and a Palm m100
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 augustus 2002, 19:32
nexus
Guest
 
Berichten: n/a
docs to go

ik heb het probleem dat docs die groter zijn dan 10kb en een tabel bevatten niet goed weergegeven worden....is dat normaal? dat zou een groot mankement zijn van de software...de tabel wordt namelijk naar onderen uitgelijnd en niet naar zijkant zodat de cellen veeeeeeel te smal zijn voor betreffende info
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 augustus 2002, 07:47
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
het punt is dat je je documenten worden aangepast zo snel je ze met doctogodesktop naar je palm toe knikkerd. dan verschijnt er ook een window waarin staat dat je doc word aangepast. je doc word in zoverre aangepast dat opmaak redelijk bewaard blijft. maar dat wat noodzakelijk is om fatsoenlijk te kunnen werken, blijft dus. Een brede of een smalle kolom maakt sheettogo dan niet uit en maakt het dus allemaal de zelfde breedte. Word to go heeft dat bijvoorbeeld met verschillende lettertypes. maar het voordeel is wel, dat als je vanalles aanpast, dit ook gewoon automatisch in je basisdocument gebeurd.

op www.dataviz.com staat een helpbestand. maar op de desktopversie word ook vanalles zeer goed uitgelegd.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023