Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 februari 2006, 10:01
MuP
Guest
 
Berichten: n/a
Palm desktop installatie probleem

Ik probeer al een tijdje de nieuwe palm desktop 4.1.4 software te installeren op de laptop die ik gebruik. Het is alleen onmogelijk gebleken deze te voltooien. Tijdens installatie zoekt het programma naar een Palm Desktop.msi onderdeel. Het lijkt erop dat het probleem ligt bij de verbinding tussen Laptop en handheld. De Cradle die ik heb voor de IIIc is er een met een seriele aansluiting iets wat niet op de laptop aanwezig is. Een extern verloop naar usb heb ik wel maar het lijkt erop dat het elkaar niet omarmt. Uiteindelijk was het ook niet de bedoeling dat ik de cradle gebruik daar ik hotsync via de IR poort.

Hoe installeer ik Palm desktop of waar vind ik dat verdomde msi bestand?
Is er een mannier de software te installeren zonder aangesloten Palm en kan ik hem daarna via IR hotsync'n?

Is er iemand die een antwoord heeft want bij Palm.com geven ze geen thuis.

Alvast bedankt..
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 februari 2006, 10:32
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Heb je Palm Desktop van internet gedownload of niet? Als het kan probeer het eens te verwijderen en dan opnieuw te installeren?

Zonder Palm Desktop is er geen HotSync manager en zonder dat geen synchronisatie...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 02 februari 2006, 10:45
MuP
Guest
 
Berichten: n/a
Ha Domo,

Ik heb het inderdaad van de palm site gedownload. Meerdere malen zelfs maar steeds met hetzelfde resultaat. Het installeren van de desktop die ik destijds kreeg bij mijn IIIc kan ik wel installeren maar die versie ondersteund niet de IR poort van de PC. Ook het verwijderen heb ik geprobeerd, hoewel je er onder XP (windows) zeker van bent dat alles verwijdert hebt (tenminste ik niet).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023