Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 juni 2007, 20:04
Ron Baats
Guest
 
Berichten: n/a
Dringend hulp gezocht

Ik heb een aanzienlijk probleem denk ik. Ik ben in de ongelukkige omstandigheid geraakt dat ik zowel een (software) crash op mijn PC heb gehad čn gisteren begaf mijn Tungsten T3 het, in die zin dat toen ik hem aanzette er spontaan een harde reset had plaatsgevonden en mij gevraagd werd alles opnieuw te installeren. Op mijn PC kan ik zien dat ik alle gegevens nog heb, maar de verwijzingen werken niet meer.

wie is bereid mij te helpen? Ik wil als het even kan mijn oude gegevens bewaren, vooral ook omdat ik gebruik maak van Agendus en er aardig wat uurtjes zijn in gaan zitten om alles naar mijn zin te krijgen. Alvast hartelijk dank voor degenen die bereid zijn mij te helpen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 juni 2007, 23:23
W. Horlings W. Horlings is offline
Lid
Voornaam: Werner
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 20
In de directory C:\Program Files\Palm\[afgekorte user name]\Backup (aangenomen dat je bij de installatie niet voor een andere locatie gekozen hebt) staat de complete inhoud van palm sinds de laatste hotsync. Dit kun je controleren a.h.v. wijzigingsdatum van de files.

Uit je beschrijving kan ik niet afleiden met welke programma's er problemen zijn sinds de crash en met welke Desktop programma je je gegevens synchroniseert (bijv. Palm Desktop of Outlook).

Uitgaande van een corrupte Palm Desktop kun je de volgende stappen ondernemen:
1. Maak voor de zekerheid een backup (zip) van de backup data.
2. Verwijder en herinstalleer Palm Desktop (indien corrupt op je PC)
3. Controleer of je recente gegevens in de Desktop programma's nog aanwezig zijn (je user name, en de gegevens in bijv. Calender, Contacts, Memo, Tasks).
4. Zo niet, stel je user name opnieuw in. Controleer en zorg ervoor dat de genoemde, eventueel nieuwe backup directory je laatste backupgegevens bevat.
5. Synchroniseer. Als de Palm een harde reset met data erase heeft ondergaan, zal Hotsyc de backupgegevens op je palm installeren (waar die waarschijnlijk wel even mee bezig is).
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 juni 2007, 10:29
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron Baats Bekijk bericht
Op mijn PC kan ik zien dat ik alle gegevens nog heb, maar de verwijzingen werken niet meer.
Wat bedoel je hiermee? Kun je Palm Desktop niet meer opstarten?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 juni 2007, 22:40
Ron Baats
Guest
 
Berichten: n/a
Hartelijk dank voor het meedenken. De suggesties van W. Horlings hebben er inmiddels toe geleid dat ik na enig experimenteren mijn Palm weer up and running heb. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 juni 2007, 22:42
Ron Baats
Guest
 
Berichten: n/a
Heel hartelijk dank voor je uitstekende suggestie(s). Inmiddels loopt hij weer uitstekend. Hulde
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023