Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 mei 2007, 21:27
karibu karibu is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 01 april 2007
Berichten: 41
Gezocht: HTML- emailclient en progje om hele treo te doorzoeken

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Treo 650 en deze bevalt prima. Ik heb het apparaat bijna helemaal ingericht, maar zoek nog twee programmaatjes:

1) een emailclient die ook HTML-berichten correct weergeeft
2) een programmaatje waarmee ik zoekfunctionaliteit voor het hele apparaat heb (zoals op de Tungsten T2 via de verrekijker te realiseren was)

Wie oh wie heeft goede tips? Alvast mijn dank!!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 mei 2007, 21:52
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Zo ver ik weet geeft Versamail html messages correct weer. Je zou ook Chatter eens kunnen proberen, maar beiden maken zo ver ik weet gebruik van dezelfde Blazer html library.

De zoek functionaliteit is er nog gewoon hoor! Hij zit "verborgen" onder option+linker Shift (de toets met het vergrootglaasje dus).

Rob
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 mei 2007, 19:27
karibu karibu is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 01 april 2007
Berichten: 41
Inderdaad, ik heb wat zitten slapen en daardoor bijvoorbeeld het zoeken gemist. Versamail blijk inderdaad HTML-mail te kunnen lezen en ik heb, door een trailversie van Chatter te gebruiken, geconstateerd dat mijn versie van Versamail ook goed werkt. De beperkingen die ik zag, zijn dus algemeen.
In de afgelopen periode realiseerde ik me dat ik eigenlijk ook wel een soort speed-dial wil hebben (voorkeurtoetsen telefoon). Ik gebruik daar nu quickdail voor (zie TIPWARE - Professional Services and Applications for PDAs), maar dat voldoet niet helemaal aan mijn eisen. Ik moet namelijk onthouden wie onder welke sneltoets zit en dat vind ik zonde van mijn tijd. Ik kan het opzoeken, maar dan is een uitstapje naar contacts al beter. Is hier een goed alternatief voor te vinden?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023