Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10 juni 2004, 22:37
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Op 10-06-2004, om 22:29 heeft ClioCarly dit gezegd in bericht #20
Nou, dat gaat dus niet, de Palm wil geen *.apk file hebben, helaas. Maar toch bedankt.

Wat is dat voor n extensie eigenlijk? (*.apk)
Een palm kan alleen overweg met prc en pdb bestanden. Apk-bestanden lust 'ie dus niet. Wat staat er in de handleiding? Moet je die apk-bestanden (ik neem aan dat dat het mapbestand is) niet op een sd-card zetten...
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #22  
Oud 10 juni 2004, 22:43
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Ik dacht dat die apk bestanden door de setup verwerkt worden.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #23  
Oud 10 juni 2004, 22:56
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
In de handleiding wordt alleen over het aansluiten van de HotSync Cradle en de Palm gesproken, plaats de CD-Rom, de rest moet dan voor zich zelf spreken door de installation wizard. Meer niet eigenlijk.
(kort samen gevat)



Citaat:
Op 10-06-2004, om 22:43 heeft Bram dit gezegd in bericht #22
Ik dacht dat die apk bestanden door de setup verwerkt worden.
Volgens mij ook, maar daar gaat nou net iets fout.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 12 juni 2004, 18:28
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 09-06-2004, om 22:21 heeft ClioCarly dit gezegd in bericht #16 is het mogelijk dat iemand mij een uitgepakt kaartje (van af de palm) toestuurt via ICQ of zo, dan kan ik ook zien of het werkt als ik m dan met Quick Install naar mijn Palm zet. Of nog mooier zou het zijn als iemand mij de map van heel nederland zou kunnen zenden.(van af de palm) Voor alle duidelijkheid het gaat om de kaart van Nederland van Smartpath City. Dan kan ik er gebruik van maken en dan kan ik op mijn gemak de boel is uitpluizen en op antwoord wachten van navman-europe.

Bij voorbaat hartelijk dank
^^^UP^^^

Ik ben er nog steeds niet uit.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 13 juni 2004, 00:04
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Charles, je verzoek om anderen jou software te laten toesturen is niet toegestaan volgens de huisregels. Klinkt misschien overdreven (en ik begrijp je frustraties) maar de grens moet ergens getrokken worden. Dus geen verzoeken om het toesturen van software svp.
Wat betreft je probleem. Ik zou de reactie van de producent afwachten. Waarschijnlijk heb je een defecte cd-rom te pakken. Even geduld dus...
__________________
What the FAQ?

Laatst gewijzigd door metck; 13 juni 2004 om 00:08.
Met citaat reageren
  #26  
Oud 18 juni 2004, 21:51
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
Oke, sorry

had ik nog niet gelezen, mijn fout.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 18 juni 2004, 23:16
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Op 18-06-2004, om 21:51 heeft ClioCarly dit gezegd in bericht #26 Oke, sorry had ik nog niet gelezen, mijn fout.
Je weet het nu in ieder geval voor de volgende keer.
Heb je al antwoord van de fabrikant gekregen?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #28  
Oud 18 juni 2004, 23:35
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
Nee helaas nog niet, ik heb nog maar een mailtje gestuurd van de week.
Met citaat reageren
  #29  
Oud 24 juni 2004, 21:46
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
Nog even een Update van de stand van zaken.

Ik heb nu antwoord van Technical Support Navman Europe gehad, ik krijg dus 2 nieuwe CD's opgestuurd daar moet het probleem zitten volgens hun. Dus ik wacht dat maar even af.
Ik heb ook gevraagt wat die fout melding nu pressies inhoud maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Volgens mij is het probleem met de nieuwe cd-roms niet opgelost, maar ja we zullen zien.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 05 juli 2004, 11:03
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
Zo, heb eindelijk de nieuwe cd's mogen ontvangen. Maar helaas geen suc6, nog steeds de zelfde fout melding

Welke software wordt er geleverd bij de palm M505? allen Palm One Quick Install en Palm Desktop toch.
Met citaat reageren
  #31  
Oud 05 juli 2004, 12:08
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Het is in ieder geval duidelijk dat het hier niet gaat om een probleem met je pda. Als ik jou was zou ik vragen gaan stellen op een ander forum (tweakers ?)).
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #32  
Oud 05 juli 2004, 12:23
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
Het maakt niet uit of ik de Palm wel of niet aansluit ik krijg die melding toch.

Ik snap er niks meer van.
Met citaat reageren
  #33  
Oud 05 juli 2004, 12:30
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
@CC,

ik wil het nog wel een keer proberen, maar dan moet je echt even stap voor stap beschrijven wat je doet en wat er gebeurt zodra je begint met het hele proces.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #34  
Oud 05 juli 2004, 22:13
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
Alvast bedankt, dat je het wil proberen.

Ik zal stap voor stap proberen uit te leggen wat ik doe en wat er vervolgens gebeurt.


- palm M505 aangesloten met cradle/cabel op de USB poort.

- ik doe de CD Smartpath city in de CD-ROM drive. (prog. start van zelf)

- er wordt dan gevraagd of ik accoord ga met licence en warranty dit geef ik aan met het vinkje en ga verder door op de pijl naar rechts klikken.

- (nieuw scherm) Dan wordt er gevraagd wat ik wil: install smartpath trip. add gps support, add a map, add a map overlay, read the manual, read about gps suport.
Ik kies dan install smartpath trip (maakt trouwens niet uit wat ik kies) ik klik weer op de pijl naar rechts.

- (nieuw scherm) krijg vervolgens de vraag in welke taal, ik kies Nederlands (maakt hier ook niet uit wat ik kies). En klik weer op de pijl naar rechts.

- (nieuw scherm) The following software wil be installed on your device : Nederlands. Wat ik weer bevestig met de pijl naar rechts.

- en dan gaat het fout dan krijg ik de melding "setup" Could not start installation process Error returned:193 "ok" en als ik dan op "ok " klik, kom ik weer in het beginscherm van de installatie setup.

En het maakt niks uit of ik wat anders kies in welk menu dan ook, ook al sluit ik niks aan. ook niet als ik hotsync activeer voor of tijdens het proces het maakt allemaal niks uit, helaas.


Ik hoop dat je het allemaal begrijpt zo als ik het omschreven heb.
Met citaat reageren
  #35  
Oud 05 juli 2004, 23:21
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ok CC, daar kunnen we wat mee .
De cd-roms die je hebt gekregen, die zijn zeker geschikt/bedoeld voor PalmOS en niet toevallig voor een PocketPC.
En staan er op de cd-rom bestanden met de extensie .prc en .pdb?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #36  
Oud 06 juli 2004, 00:45
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
http://www.pdaforum.de/infocenter/me...tml?1087592885

Heb je de laatste update voor je Palm Desktop al geprobeerd, van www.palmone.com/nl - Support - Jouw model - Palm Desktop downloaden?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #37  
Oud 06 juli 2004, 01:01
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
op de CD-ROM smartpath trip hebben de kaarten *.pdb als extensie en bij de CD-ROM smartpath city hebben de kaarten *.apk als extensie

en er staat op de CD-ROM smartpath city een dir voor de pocketpc en een dir voor palm maar dat is alleen voor het programmaatje zelf en die kan ik gewoon via Quick install installeren op mijn palm, maar voor de kaarten is maar 1 dir en die hebben allemaal de zelfde extensie namelijk *.apk.

Maar ook met de CD-rom smartpath trip waar de bestanden een pdb extensie hebben lukt het niet om ze via de normale manier op de palm te krijgen (via installatie CD-ROM) wel als ik ze direct van de CD-ROM afpluk en dan met Quick install op mijn palm installeer, zo als ik dat al eerder aan gegeven had.
Met citaat reageren
  #38  
Oud 06 juli 2004, 01:09
ClioCarly
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Heb je de laatste update voor je Palm Desktop al geprobeerd, van www.palmone.com/nl - Support - Jouw model - Palm Desktop downloaden?
Ja dat heb ik, want ik heb van de Palm M505 helemaal geen CD-ROM gehad.

Laatst gewijzigd door ClioCarly; 06 juli 2004 om 01:20.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023