Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 december 2000, 15:14
Robert
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Heb de Osaris 8Mb bij Dixons gekocht. Bij in gebruikname viel mij op dat aanvankelijk het backlight niet wilde werken. Batterijpower te laag. Een uur later werkte het wel.
Op enig moment moesten de batterijen vervangen worden. Dit gedaan. Sindsdien is de melding steeds replace batteries.
Volgens de scherminfo systeem information battery zijn de nieuwe batterijen powerful enough n.l 3.1 V.
Het bak light laat zich niet meer activeren.
Wie heeft oplossing hiervoor.
Voor het overige overtreft de Osaris mijn verwachtingen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 december 2000, 17:47
Herman-Brood
Guest
 
Berichten: n/a
Question

ik denk er ook aan misschien zon osaris te gaan kopen... bevalt i voor de rest een beetje goed? zou jij hem mij aanraden? zo ja waarom zo nee waarom niet?? is er veel software(freeware) voor te vinden?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 januari 2001, 22:53
Robert
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Inmiddels kan ik mijn vraag zelf beantwoorden.
Na iedere batterijwisseling moet je een "soft reset " uitvoeren. Dit is met een dun pennetje (bv een open gebogen paperclip) prikken in het resetgaatje naast de backup batterij.

Een "hard reset " voer je uit door čn de batterijen te verwijderen čn de reset batterij. De machine wordt dan geheel gereset naar de fabrieks instellingen. Alle ingevoerde data is dan verdwenen.

Dus maak geregeld een backup zeker voordat je een programma gaat installeren. Bevalt het programma niet dan kun je een harde reset uitvoeren gevolgd door een restore.

Groeten aan alle mede Osaris gebruikers.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023