Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 september 2003, 23:23
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Update Tungsten W biedt VersaMail 2.5 en Jot

Deze posting is op het randje, dus mooie test voor Gazpacho in nieuwe functie als moderator

Palm heeft zojuist een grote update voor de Tungsten W uitgebracht. Deze bevat onder andere
- Webmail Pro 2.1 (dit is de "high bandwidth", proxy-loze versie van de Palm browser, o.a. bij de Tungsten C geleverd)
- Webmail Pro 1.02 (Dit is de "low-bandwidth" Palm browser, lijkt geen toekomst meer te hebben)

Ik heb beiden even in een emulator geinstalleerd, maar ze doen het niet anders dan op een Tungsten W.

- De update bevat echter ook Versamail 2.5.1. mijn testjes wijzen uit dat deze probleemloos op alle OS4.x machinetjes draait...

Het zal wel niet de bedoeling zijn, maar PalmOne zet dus nu gratis een product ter download dat normaal $34.99 kost...

- Jot 2.04 (oftewel Graffiti2). Doet het ook gewoon op andere modellen, zo lijkt de test uit te wijzen. Zo ver ik weet is Jot normaal ook een te betalen product...

De update is te downloaden van
http://www.palmone.com/us/support/tu...w/support.html

Groet,

Rob
  #2  
Oud 09 september 2003, 23:58
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Creatief omgaan met resources noemen ze dit.

Als Palm dit product *gratis* ergens aanbiedt, en jij neemt het risico (theoretisch, dan) om dit programma te draaien op je handheld, dan is denk ik het enige waar je op moet letten is dat als er iets mis gaat, palmOne zijn neus bloedt, en terecht.

Volledig offtopic (dat mag nog hé... ) is dat ik de Audioplayer van de t665c met mijn SA10 MP3 adapter draai, maar half Cliesource doet dat ook, en normaal is Sony erg strict in dat soort dingen.

Vuistregel: als het niet van een warez site komt maar van óf een officiële site, óf een populaire user site, en er komen van Palm of geen Sony dat het illegaal is, is het goed.

Duseh... tja. Tot zover de nachtdienst van de nachtploeg, moet er morgen weer vroeg uit.
__________________
FoleoCentral.com

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 10 september 2003 om 00:01.
  #3  
Oud 10 september 2003, 18:12
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Je kan er over discussieren of dit soort dingen mag of niet. Ik vindt het in ieder geval wel leuk om dat soort dingen te testen. Zo had ik laatst een Tungsten|C te leen, en kon het niet laten software daarvan op mijn oude Tungsten|T te proberen. De WebPro browser doet het niet.
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023