Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 juni 2007, 21:40
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
Angry Geen geluidklanken meer...

Beste,


ik ben het volledig beu momenteel..
Naast het feit dat mijn hotsync blijft vastlopen (al heeft hij het nu wel geteld 1 week weer goed gedaan...) op Calander (dbscan gedaan geen probleem.. Doet het wel / doet het niet..)

Nu mijn GROOTSTE probeem: sinds deze nm heb ik plots geen geluid meer!
deze nm heb ik pocket tunes laten afspelen (zowel via speaker als via headfoon (de meegeleverde versie) heb ik gebeld (met de headfoon).
Rond 17h30 wou ik bellen (via headfoon) en kreeg ik gewoon geluid. Ik hoorde de andere kant van de lijn maar deze persoon kon mij niet horen! dus bel ik opnieuw, met de gewone speaker. Ook nu heb ik geluid maar geen geluid aan de andere kant.
Nu, vlak daarna krijg ik enkel nog geluid via de headfoon! Geen geluid meer via de speaker (krijg ook op de foonaplicatie geen knopje meer om het geluid via de speaker te krijgen).
Wat gaan wel nog (zonder hulpstukken (de megeleverde headfoon)? smsjes die toekomen, een alarm in de agenda, . voor de rest niets! zelfs niet als ik mijn gsm aanleg, zelfs niet bij het spelen van een spel, zelfs niet bij het afspelen van pocket tunes, zelfs niets als ik mijn alarm laat afgaan via 2playme, ...niets meer!
steek ik dan mijn headfoon in, dan gaat het wel! alleen komt er niets door aan de andere kant (extra getest met voice dail it)...

is er iemand die een oplossing weet aub?!
Ik zit met een echt groot probleem!!!


een volledige herinstatalatie lijkt me uit de boze daar ik dus geen deftige sync heb van calander.. (kan ik dat anders oplossen?)...
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023