Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14 november 2002, 11:45
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Zowel Innpocket als Rhinoskin als Proporta kopen deze case ergens in. Ze voorzien deze dan van hun eigen logo. Ik weet even niet meer wie de case daadwerkelijk maakt, maar de cases zijn dus inderdaad eigenlijk gewoon hetzelfde.

Ik heb dus zelf ook zo'n naar rechts open zwaaiden case en het went snel hoor. Een flip-top is misschien handiger inderdaad, maar bij een leren case zal het niet veel uitmaken. Bij de metalen case is het wel lastig dat die klep niet naar achteren door klapt. De klep zit dan dus altijd wat in de weg.

Maar goed, een case heeft altijd nadelen. Ze maken de PDA dikker, zwaarder, duurder, synchroniseren in de cradle wordt lastig of onmogelijk en de kleppen zitten altijd (in meer of mindere mate) in de weg. Het lijkt ook wel dat hoe minder last je van de case hebt des te minder bescherming dat ie biedt
Met citaat reageren
  #22  
Oud 15 november 2002, 08:10
erwinh's schermafbeelding
erwinh erwinh is offline
Junior nog senior Lid
Model: Sony Clie PEG-SJ30
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Berichten: 55
Innopocket heeft nu dus inderdaad een metal case voor de SJ, zie hier...
Nu nog even wachten tot ze hem bij Brando hebben, zodat ik meteen een screenprotector erbij kan bestellen D
Erwin
Met citaat reageren
  #23  
Oud 15 november 2002, 09:40
jwitteman jwitteman is offline
Senior lid
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 57
Die screenprotector kan je volgens mij net zo goed nu al bestellen. De transportkosten zitten namelijk al inbegrepen in de prijs van de screenprotector en als je er een case bij besteld worden ze toch los van elkaar verstuurd. De screenprotector stoppen ze gewoon in een envelop en plakken er 3 HongKong dollars (=38 eurocent!) op.

Heb je in ieder geval al bescherming voor je scherm.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 15 november 2002, 10:04
erwinh's schermafbeelding
erwinh erwinh is offline
Junior nog senior Lid
Model: Sony Clie PEG-SJ30
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Berichten: 55
Toevallig hier ook al iemand iets ooit direct bij Innopocket zelf besteld? De transportkosten zijn bij hun hoger dan bij Brando en ze waarschuwen voor de douane problemen. De douane is geen probleem als je iets uit Hong Kong laat komen?
Erwin
Met citaat reageren
  #25  
Oud 15 november 2002, 13:29
Murena's schermafbeelding
Murena Murena is offline
Fan van de Palmclub
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 06 november 2002
Locatie: Torenstad
Berichten: 276
Ziet er mooi uit hoor die metal case van inno pocket. Maar dat naar rechts zwaaiende deksel wat volgens mij altijd in de weg zit lijkt mij niks. Je kan je 'handheld' toch niet lekker in de hand houden met die case?

Maar daar zullen anderen ongetwijfeld anders over denken...
Met citaat reageren
  #26  
Oud 18 november 2002, 07:06
erwinh's schermafbeelding
erwinh erwinh is offline
Junior nog senior Lid
Model: Sony Clie PEG-SJ30
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Berichten: 55
DSI maakt zo te zien ook metalen cases voor de SJ serie. Met een naar boven openzwaaiende deksel: kijk hier
Erwin
Met citaat reageren
  #27  
Oud 18 november 2002, 13:38
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Die DSI case is echt heel nieuw inderdaad, want vorige week gaf ik die link ook en toen stond ie er nog niet op. Het lijkt wel erg op de innopocket case, maar dan als flip-top. Mooi ding. Goed dat ze trouwens een flip -top scharnier hebben kunnen maken terwijl je toch nog kunt beamen en bij de Memory Stick kunt.

Dat lock mechanisme ziet er ook handiger uyit dan de Innopocket/proporta/rhinoskin/brando case die ik gereviewed heb.
Met citaat reageren
  #28  
Oud 18 november 2002, 19:00
Murena's schermafbeelding
Murena Murena is offline
Fan van de Palmclub
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 06 november 2002
Locatie: Torenstad
Berichten: 276
Ziet er inderdaad mooi uit en flip top! Maar wat is dat voor een stekker links aan de zijkant van die Clie die je op de foto's op de site van DSI ziet http://www.dsi-usa.com/pda/holster/slsjsonycase.htm Is geen stroom en hotsync want die zitten onderaan.

Ik wacht nog steeds op mijn lederen Sena case. Is op 12-11 geshipt hebben ze me gemaild. Zeker met de Stoomboot
Met citaat reageren
  #29  
Oud 18 november 2002, 20:11
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Heeft de SL10 aan de zijkant niet een USB poort?
Met citaat reageren
  #30  
Oud 18 november 2002, 20:15
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickl
Heeft de SL10 aan de zijkant niet een USB poort?
he?! Waar zou je die voor nodig moeten hebben dan? Ik heb de SJ30 (voorzien van praktisch dezelfde kast) aan de tand gevoeld, maar heb daar geen USB poort kunnen ontdekken. Zie de noodzaak er eigenlijk ook niet van in, de connector zit toch al aan de onderkant...

Ben je niet in de war met de Zire...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #31  
Oud 18 november 2002, 20:27
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ja dat zou ook de Zire geweest kunnen zijn, maar ik dacht dat de SL10 dat ook had. Ik zou echt zweren dat de SL10 ook een USB poort aan de zijkant had. Misschien dat iemand met een SL10 dit vermoeden kan bevestigen/weerspreken.
Met citaat reageren
  #32  
Oud 19 november 2002, 07:10
erwinh's schermafbeelding
erwinh erwinh is offline
Junior nog senior Lid
Model: Sony Clie PEG-SJ30
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Berichten: 55
Zo te zien is zit er aan de zijkant van de SL10 een mini USB poort en heeft hij voor de rest geen connector aan de onderkant, zoals de SJ30. Had ook wel een mooie oplossing geweest bij de SJ30 denk ik, en dan ook de acco laden via de USB.
Bij ClieSource hebben ze ook nog een dicussie over deze DSI kast.
Erwin
Met citaat reageren
  #33  
Oud 19 november 2002, 08:43
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Als je op de foto's op www.sonystyle.nl kijkt zit er zowel een mini USB aan de zijkant als een "Sony Universal" connector aan de onderkant. Ik zag ook een foto van een USB kabeltje. Er gaat inderdaad net zo'n kabel aan als aan de Zire, maar je kunt er dus ook accessoires op aansluiten via de connector aan de onderkant.
Met citaat reageren
  #34  
Oud 19 november 2002, 08:56
erwinh's schermafbeelding
erwinh erwinh is offline
Junior nog senior Lid
Model: Sony Clie PEG-SJ30
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Berichten: 55
Ik dacht op deze foto bij DSI te zien dat de SL10 geen connector aan de onderkant had... verkeerd gezien dus
Zelf zou ik in ieder geval zonder het gat aan de zijkant van de DSI case kunnen.
Erwin
Met citaat reageren
  #35  
Oud 19 november 2002, 09:09
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ja, je ziet het gat van de connector op dat plaatje inderdaad nog net zitten (met wat moeite).
Met citaat reageren
  #36  
Oud 19 november 2002, 18:49
Murena's schermafbeelding
Murena Murena is offline
Fan van de Palmclub
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 06 november 2002
Locatie: Torenstad
Berichten: 276
Op dat ronddraaiende plaatje op de sony site is het inderdaad goed te zien de usb connector aan de zijkant van de SL10. Was me niet eerder opgevallen.
En zie ik ook op de site van Sena Cases een aparte case voor de SJ10 met extra gat!
Met citaat reageren
  #37  
Oud 19 november 2002, 18:54
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Vreemd... heb ook nog maar eens goed gekeken, en het klopt inderdaad. Ik snap dus alleen niet waar die connector geod voor is..
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #38  
Oud 19 november 2002, 19:02
Murena's schermafbeelding
Murena Murena is offline
Fan van de Palmclub
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 06 november 2002
Locatie: Torenstad
Berichten: 276
Om te syncen kijk maar naar deze post: http://www.palmclub.nl/forums/showth...4231#post44231
van een SJ10 bezitter in nood
Met citaat reageren
  #39  
Oud 20 november 2002, 18:30
Murena's schermafbeelding
Murena Murena is offline
Fan van de Palmclub
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 06 november 2002
Locatie: Torenstad
Berichten: 276
De Sena Case voor mijn SJ30 is binnen!! Keurig pakketje en de inhoud is ook perfect. Mooie luxe verpakking (kost een paar centen maar dan heb je ook wat )net als op de site te zien is.

Maar nu de case zelf. Ik heb een zwarte zonder riemclip. Mijn Clie past er perfect in. En alles blijft prima bereikbaar, er zit zelf een klein gaatje in de achterkant voor de resetknop. Ook de jogdial is goed te bedienen. En door het fliptopmodel is beamen met een open case geen probleem. Ook in het gebruik doet ie het goed. Je kan de Clie goed in de hand houden en de flip zit dan niet in de weg.
Het leer is heel mooi en de enigzins verstevigde achterkant en de gepolsterde voorkant zorgen voor een goede bescherming van mij PDA.
De Clie blift mooi slank alleen het lipje waarmee je de case aan de onderkant dichtklipt (overslag) met drukker, zorgt voor een verdikking. Maar tegelijkertijd beschermd deze lip ook de opening voor de sync en stroom stekker en de case kan niet openvallen zodat het scherm altijd beschermd is.

Kortom een mooie goed hanteerbare case. Een aanwinst voor mijn PDA!
Met citaat reageren
  #40  
Oud 20 november 2002, 22:04
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Review?!

Als het je leuk lijkt om te doen, zou je een review van deze case kunnen maken. Kijk voor meer informatie op de review-pagina , daar staan bovenin links naar een e-mail adres voor meer informatie en een link naar de instructies. Uiteraard op vrijwillige basis!

En in ieder geval veel plezier van je SJ30 in zijn nieuwe jasje.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023