Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Marktplaats > Shop- en supportervaringen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 februari 2006, 13:16
Brutus's schermafbeelding
Brutus Brutus is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 25 november 2005
Berichten: 38
Exclamation Waarschuwing voor Handyent.com

Kan er op dit forum niets over terugvinden, maar ik heb bij de firma Handyent.com via Handango Tots n' Togs geprobeerd te kopen. Bestelproces liep heel simpel en snel (compliment voor Handango).

Maar....please allow 2-5 business days for the developer to send you the registration key. Ach, even wachten kan geen kwaad. Nu meer dan een week later nog steeds niets!!!

Inmiddels het forum op de website van Handyent gelezen en het blijkt vaak heeeeeeeeel lang te duren voor ze reageren. Nu ook Handango ingeschakeld, maar er wordt door Handyent NERGENS op gereageerd. Ik heb via wat zoekwerk verschillende emailadressen van die gasten te pakken, maar nergens een reactie of zelfs maar een leesbevestiging.

Handango doet zijn best, maar zegt niet meer te kunnen doen dan de leverancier te benaderen (wat niet erg lukt). Vraag me wel af waarom Handango dan die software niet van zijn site haalt en de leverancier bant wegens unorderly conduct of zoiets, maar goed. Ik wilde hier even waarschuwen.

PS Wel jammer, want het is wel geinige software.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 februari 2006, 14:45
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Handango staat bij mijn weten ook niet echt bekend als een vriendelijke onderneming. Zo schijnen ze zonder probleem toe te laten dat software-ontwerpers aangeven dat hun product een update heeft ondergaan waardoor ze weer bovenaan de lijst komen, terwijl ze er al diverse keren op gewezen zijn dat die ontwerpers vals spelen. Het interesseert ze blijkbaar niet echt. Op pda247 gaat het er nogal eens over.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 februari 2006, 16:23
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ik heb echter wel een keer een refund bij ze gekregen nadat bleek dat software niet werkte op mijn T3. Dat ging redelijk soepel. Reacties op een niet goed functionerende wifi-sniffer krijg ik trouwens niet meer.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 februari 2006, 13:26
Brutus's schermafbeelding
Brutus Brutus is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 25 november 2005
Berichten: 38
Dit weekend kreeg ik 'ineens' een antwoord van Handyent met het benodigde pdb bestand om te registreren. Het antwoord was overigens naar aanleiding van het verzoek dat Handango aan hen had gedaan, dus het werkte wel goed. Ik ben weer gelukkig en 'downgrade' mijn waarschuwing tot een advies om geduld te hebben als je bestelt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023