Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Marktplaats > Shop- en supportervaringen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30 januari 2006, 12:49
Mellencamp
Guest
 
Berichten: n/a
DSH Electronics

Hallo allemaal.
In juni 2005 kocht ik bij DSH Electronics een Holux GR230 bluetooth GPS ontvanger. Op zich een fijn apparaatje, werkte prima. Echter na een paar maandjes kon het apparaat plotseling geen satellieten meer ontvangen. Ik heb alles al geprobeerd, helemaal leeg laten lopen, opladen, een paar dagen aan een oplader laten zitten, buiten leggen en een paar uur laten zoeken, maar helaas vindt ie noppes meer.
Ik heb eens zitten zoeken op internet en kwam daar meerdere verhalen tegen van mensen die soortgelijke klachten ondervinden met dit apparaat.

Ik heb vervolgens een mailtje gestuurd aan DSH en het hele geval uitgelegd, in de veronderstelling dat ik het apparaat wel terug kon sturen, deze valt immers nog binnen de garantietermijn. Nooit reaktie op ontvangen. Een maandje daarna nog eens een mailtje gestuurd, wederom tot op heden geen reaktie.
Ik vind dit echt belachelijk, ik betaal geen 100 euro om na een paar maanden met een waardeloos product te blijven zitten.

Ik zie dat DSH wel eens op dit forum reageert, dus in tegenstelling tot hun mailbox lezen ze hier blijkbaar wel.

Heeft iemand hier wel eens soortgelijke problemen ondervonden met de GPS ontvanger, danwel met DSH Electronics ?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023