Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 juli 2001, 00:36
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Hallo ik heb een vreemd probleem, als ik mijn cradle van mijn Vx in com 1 of 2 doe dan start windows ME niet op. hij komt tot net voor het netwerk aanlog window. als ik dan de plug eruit trek dan gaat hij wel verder en start normaal op. Dan kan ik ook gewoon Hotsyncen en werkt verder alles perfect.
als ik in het bios de compoort uitschakel dan start hij wel op

een aantal dingen die ik al geprobeerd heb zijn o.a.

- irq van compoort veranderd.
- 1 compoort uitgeschakelt zodat ik een irq overhad ik heb namelijk nogal veel aan mijn computertje hangen.
- nieuwe drivers en windows me update gedownload

mocht allemaal niet baten mischien kent iemand het probleem en kan mij uit de brand helpen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 juli 2001, 01:16
Kingpin's schermafbeelding
Kingpin Kingpin is offline
Forumbikkel
Voornaam: Eric
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 10 april 2001
Locatie: Breda
Berichten: 118
http://www.palm.com/support/helpnotes/acpi_cradle.html

Misschien biedt dit uitkomst??
Kijk effe of je cradle inderdaad een oud serienummer heeft. Bel dan gewoon effe naar de Palm helpdesk en die sturen je dan gratis een adaptertje. Ik heb hetzelfde probleem gehad en is keurig opgelost.

Groeten Eric
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 juli 2001, 01:39
Guest
 
Berichten: n/a
Het klopt mijn gradle heeft inderdaad een oud serie nummer ik ga bellen met support en ik zal melden of het lukt.


in iedergeval al vast bedankt voor je tip Eric

Groeten Kluizenaar
Met citaat reageren
  #4  
Oud 02 augustus 2001, 16:27
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Ik heb vanochtend een pakketje ontvangen van Palm wat gebracht werdt met DHL wel lekker snel drie dagen.
Het pakje voelde wel wat zwaar aan wat ik wel vreemd vondt voor alleen een adapter voor de com poort. Toen ik het pakje open maakte bleek ook woorom het was een AC adapter en geen COM adapter.

Nog een keer gebeld met Palm en ze gaan nu het goeie opsturen. Ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben op de manier hoe ze je behandelen aan de telefoon (Mischien heeft het te maken met de mogelijkheid dat een gesprek opgenomen kan worden). Een foutje kan iedereen maken dus we kijken of ze nu het goede sturen.

Groeten Johannes
Met citaat reageren
  #5  
Oud 02 augustus 2001, 16:39
Kingpin's schermafbeelding
Kingpin Kingpin is offline
Forumbikkel
Voornaam: Eric
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 10 april 2001
Locatie: Breda
Berichten: 118
Ja nette service van Palm, ik had ook binnen 3 dagen mijn adapter...lullig alleen dat ze nou een AC adapter stuurden, maar toch netjes dat ze het weer oplossen!

Groeten Eric
Met citaat reageren
  #6  
Oud 03 augustus 2001, 23:23
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Wie schetst mijn verbazing vanochtend om 8:30 stond DHL weer aan de deur met de goede adapter dat is dus maar 1 dag na het telefoontje dat het de verkeerde adapter was

Super die service van palm

groeten kluizenaar

p.s. het probleem is inderdaad opgelost nu
Met citaat reageren
  #7  
Oud 04 augustus 2001, 22:26
Kingpin's schermafbeelding
Kingpin Kingpin is offline
Forumbikkel
Voornaam: Eric
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 10 april 2001
Locatie: Breda
Berichten: 118
Goed dat het nu opgelost is. Tip was overigens niet van mij, ik had hem ook weer van iemand anders.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023