Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 februari 2006, 21:21
leere010
Guest
 
Berichten: n/a
Tungsten T5 & gedrade gps muis

Wie weet raad?
Ik heb Tom Tom Navigator 5 met een zogenaamde "gedrade" GPS muis (vereist een kabelverbinding met carkit en accu). Ik wil nu mijn Tungsten T5 gaan gebruiken voor de navigatie. Ik heb voor de Tungsten echter geen carkit en kwam na enig gezoek uit op een houder van Carcom. Die heeft echter geen verloop-aansluiting voor een Tom Tom gedrade muis. En ik zou dan ook nog een blue tooth muis moeten aanschaffen....
Is er nergens op de markt een autohouder met een dergelijke verloop-steker / aansluiting verkrijgbaar?
Dank
Henry
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 februari 2006, 21:52
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Misschien een rare vraag, maar had je al op de site van TomTom zelf gekeken?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 februari 2006, 22:02
leere010
Guest
 
Berichten: n/a
Misschien is dat wel helemaal geen rare vraag.... ik was ervan uitgegaan dat een carkit voor een palm het meest op "palm-terrein" lag.... ik heb TT bekeken en inderdaad lijkt men daar een universele houder voor PDA's en "grote mobiele telefoons aan te bieden, waaronder de T5... proberen dus... Dank!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 februari 2006, 22:16
leere010
Guest
 
Berichten: n/a
Ik vrees dat ik te vroeg gejuicht heb: er wordt een houder voor de Tungsten aangeboden, maar bekabeling zit niet in het pakket en een losse kabel lijkt er alleen te zijn voor een Tungsten C. En dat zal niet passen vrees ik.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 02 februari 2006, 00:59
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Het probleem is dat met de nieuwere modellen van Palm volop de kaart wordt getrokken voor draadloze verbindingen, zoals BlueTooth en er geen volwaardige seriele poort meer in zit. Voor de nieuwe multiconnector (zie zoekfunktie) bestaan omvormerkabels maar om ook voeding te hebben heb je een Y-kabel nodig en die zijn zeldzaam.
Ik vrees dat de handigste oplossing zal zijn van een BT-muis aan te schaffen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023